#2776 Skrevet Juni 1, 2010 Lekkert rullebilde Jeg prøvde meg på sort/hvitt-bilde i helga: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2777 Skrevet Juni 1, 2010 Hva med å legge til noen av bildene i hverandre? Justere litt på fargene?Tok meg frihet til å vise hva jeg hadde gjort jeg. Si ifra hvis jeg skal fjerne det. takk for tips, ikke dumt bare la det være du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2778 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Haukeli tideligere i år. Canon 5DMKII ISO100 24mm f/14 1/100sec et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2779 Skrevet Juni 1, 2010 kjøpte meg sigma 10-20 linse for en liten tid tilbake, lekte litt på toppen av parkeringshuset på vinterbro ( Follo ) Litt kjedelig å få med skyggen min på bildet da Når man ikke har blitz, får man ty til nest best, dodge tool Ble ikke helt optimalt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2780 Skrevet Juni 1, 2010 bare et lite tips før du tar bilde neste gang: ha på dekkfornyer syns det ser mye bedre ut med svarte enn gråe/brune dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2781 Skrevet Juni 1, 2010 Polerte bilen i dag, så jeg måtte nesten ta en kjapp photoshoot før regnværet kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2782 Skrevet Juni 1, 2010 Tok dette bilde om dagen da jeg er har vært i utlandet Ble fornøyd med dette! Hva synes dere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2783 Skrevet Juni 2, 2010 Lekkert rullebilde Jeg prøvde meg på sort/hvitt-bilde i helga: Du har ingen flere bilder av den bilen der vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2784 Skrevet Juni 2, 2010 Legger ut et bilde til av BMWn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2785 Skrevet Juni 2, 2010 bare et lite tips før du tar bilde neste gang: ha på dekkfornyer syns det ser mye bedre ut med svarte enn gråe/brune dekk ikke dumt... er ikke helt orientert i verden av bilprodukter enda dessuten har han fjotten som gjorde litt arbeid på bilen min spruta grunning på felgene/dekka mine, så blir nok aldri helt optimalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2786 Skrevet Juni 3, 2010 Legger ut et bilde til av BMWn. Bare nødt til å kommentere hvor fantastisk bra E39 ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2787 Skrevet Juni 3, 2010 Ikke noe bilbilde, men fra avsluttingshelga i Hemsedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2788 Skrevet Juni 3, 2010 Du har ingen flere bilder av den bilen der vel? Mange Legger ut et til på flickr i kveld, kan legge inn her etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2789 Skrevet Juni 4, 2010 Det bilde jeg er mest fornøyd med er faktisk det jeg tok samme dagen jeg kjøpte SLR kamraet.. Å det er ca 3 år siden.. Dette ble vel helt greit og Å ett siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2790 Skrevet Juni 4, 2010 Her er ett av meg. Ikke bil akkurat, men tålig fornøyd med bilde mtp den amatøren jeg er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2791 Skrevet Juni 5, 2010 Ett bilde jeg tok under banekjøringa på våler i dag. Brennvidde: 200mm Iso: 100 Blender: f/11 Lukkertid: 1/80 Tar gjerne mot kritikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2792 Skrevet Juni 5, 2010 Bil & båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2793 Skrevet Juni 7, 2010 Var en tur ute å knipsa litt på fredags kvelden sammed med Hans Petter:) Han med Audi a4 og jeg med min golf. Bildene er tatt med et Canon 40D med 10-20 mm sigma, siden jeg hadde lagt igjen de andre linsene hjemme Her kommer ihvertfall ett par som ble helt ok. Ikke helt topp, men det var fordi blitzn var litt usamarbeidsvillig den kvelden (tom for strøm) Eneste som er gjort på bildene er litt curves/farger/en runde med unsharpen mask i ps/ og crop på noen av de Håper de faller i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2794 Skrevet Juni 10, 2010 Legger ut et bilde jeg tok av S4en med den nye linsa mi Camera: Nikon D40 Exposure: 0.004 sec (1/250) Aperture: f/2.0 Focal Length: 50 mm ISO Speed: 400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2795 Skrevet Juni 10, 2010 Ett bilde jeg tok under banekjøringa på våler i dag. Brennvidde: 200mm Iso: 100 Blender: f/11 Lukkertid: 1/80 Tar gjerne mot kritikk. Jeg likte bildet Det eneste jeg synes du kunne ha gjort annerledes er å kutte bort litt på høyresiden så bilen kommer mer sentrert på bildet. En ny signatur hadde også gjort helheten mye bedre. Ellers et veldig fint bilde etter min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2796 Skrevet Juni 10, 2010 (endret) Siden jeg også tok noen BMW bilder nylig får jeg kaste meg på bølgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2797 Skrevet Juni 10, 2010 Jeg er en liten skapfotograf. Skulle bare hatt skikkelig utstyr, og ikke en gammel mobil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2798 Skrevet Juni 11, 2010 To utvalgte av siste tidens bilder. Har virkelig fått smaken på dratte bilder, men merker at sensoren kunne trengt seg en rengjøring ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2799 Skrevet Juni 11, 2010 Jeg og dama på en liten Photoshoot her på Longyearbyen for et par dager siden... bildet er ikke redigert i PS enda.. Men ble veldig fornøyd med bildet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2800 Skrevet Juni 11, 2010 Siden jeg også tok noen BMW bilder nylig får jeg kaste meg på bølgen Jeg likte det siste bildet ditt. Et par tips til forbedringer etter min mening er om du hadde rettet opp bildet siden horisonten står skjevt og fått bilen lysere på høyre siden. Da hadde det blitt enda bedre To utvalgte av siste tidens bilder. Har virkelig fått smaken på dratte bilder, men merker at sensoren kunne trengt seg en rengjøring ja! Det første bildet likte jeg veldig godt. Hvis du fjerner stolpa lengst til venstre vil det bli MYE bedre. Bare så det er sagt så uttaler jeg meg absolutt ikke på grunnlag av at jeg tror jeg er en veldig flink fotograf selv. Jeg forteller bare det jeg mener samtidig som jeg veit at folk liker å få tilbake kommentarer på bildene sine, noe det har vært litt lite av de siste postene nedover her. Legger også ut et nytt bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...