#2851 Skrevet Juli 17, 2010 Testa litt produktfotografi på kjøkkebordet hjemme tidligere i år: Camera Canon EOS 50D Lens EF50mm f/1.8 II Exposure 0.004 sec (1/250) Aperture f/7.1 Focal Length 50 mm ISO Speed 100 1stk Canon 430 EX skutt gjennom paraply til høyre for kamera og 2 stk uten modifiers mot hvit bakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2852 Skrevet Juli 17, 2010 Ja, det var som rett ut av en katalog det. Top work 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2853 Skrevet Juli 17, 2010 Fargerikt i Fosnavågen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2854 Skrevet Juli 19, 2010 Jeg har forsøkt meg på litt editing, og ønsker tilbakemeldinger på dette.. negative tar jeg ikke!! kun ros :D Før: Etter: Tror nå jeg burde dempe litt på fargene i redigeringa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2855 Skrevet Juli 20, 2010 Testa litt dråpebilder i dag. Ingen redigeringer på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2856 Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Tok dette på Rudskogen, har redigert litt som dere ser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2857 Skrevet Juli 20, 2010 Mange som "glemmer" bildehidden EXIF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2858 Skrevet Juli 20, 2010 Hvor finner man egentlig info om bildehidden bortsett fra flickr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2859 Skrevet Juli 20, 2010 Hvor finner man egentlig info om bildehidden bortsett fra flickr? Kan leses fra bilde filene - f.ex kan du benytte bilde programmet Faststone Image viewer: http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm Når du ser på bilder med dette så er det bare å føre muspekeren ut til høyre siden så popper det frem en box med diverse EXIF hidden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2860 Skrevet Juli 21, 2010 Hvor finner man egentlig info om bildehidden bortsett fra flickr? høyreklikk på fila og velg egenskaper. Er på en av fanene over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2861 Skrevet Juli 21, 2010 Camera: Canon EOS 7D Exposure: 15 Aperture: f/6.3 Focal Length: 10 mm ISO Speed: 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2862 Skrevet Juli 21, 2010 coolt bilde Henrik, nytt kamera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2863 Skrevet Juli 21, 2010 coolt bilde Henrik, nytt kamera? Takker, Nytt kamera og ny linse Eneste er at lyset brøyt litt i linsa, så ikke 100% fornøyd med bildet, men 99% fornyød må jeg sies å være:) Ser tåkelyset på førersiden er litt merkelig farge pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2864 Skrevet Juli 21, 2010 snobbete med 7D da.. har selv en canon 10-22, artig linse det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2865 Skrevet Juli 22, 2010 Er langt fra noen proff, men synes det er litt morro å holde på da Tok noen bilder i dag, som jeg blei relativt fornøyd med. Bildene er uredigerte, så derfor spør jeg om noen av dere har tips til hvordan justere bildene for og få de bedre? Og tips når jeg skal ta selve bildet også Er veldig glad i både kritikk, tips og tilbakemeldinger .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2866 Skrevet Juli 22, 2010 Så veldig engelsk ut der, kult. Skamnajs bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2867 Skrevet Juli 22, 2010 Camera: Canon EOS 7D Exposure: 15 Aperture: f/6.3 Focal Length: 10 mm ISO Speed: 100 Nice! Ett av de bedre bildene som har blitt posta her de siste månedene Ser 7D gir mye av det samme toneomfanget som 5DmkII i bildene, dumt jeg bestilte 5DmkII igår Uansett. Ett bilde dra Urquattroshooten til Treffpunkt som ble igjen på klippegulvet. Camera Canon EOS 50D Lens EF70-200mm f/2.8L IS USM Exposure 0.006 sec (1/160) Aperture f/4.0 Focal Length 173 mm ISO Speed 200 Exposure Bias 0 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2868 Skrevet Juli 22, 2010 Camera Canon EOS 450D Exposure 1/5 sec Aperture f/5 Focal Length 43 mm ISO Speed 200 Litt uklart, og litt støy, men ellers greit fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2869 Skrevet Juli 23, 2010 Ser 7D gir mye av det samme toneomfanget som 5DmkII i bildene, dumt jeg bestilte 5DmkII igår tror ikke du blir skuffa, tror jeg har tatt 9000 bilder siden jeg kjøpte mitt i fjor. Forskjellen fra 400D til 5D MKII var stor kan du si:p Fullformat blir noe helt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2870 Skrevet Juli 28, 2010 Har akkurat testet ut litt HDR .. Innspill ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2871 Skrevet Juli 28, 2010 Kameramodell: NIKON D40 Brennvidde: 18,0 mm ISO hastighet: 200 Lukkertid: 30 sec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2872 Skrevet Juli 28, 2010 Tok et kjapt bilde av denne karn/tøtta her forleden. Bildet kunne sikkert vært bearbeidet bedre, men jeg er på ferie, og mangler Lightroom.. Tatt med Canon Eos 1000d, Tamron 55-200 Det som er litt kult er at dette er tatt på 25 meters avstand med manuell fokus, mulig det er litt uklart. Bildet er beskjært ca. 50% finfin fugl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2873 Skrevet Juli 30, 2010 Dette er et par bilder av S6'en min. Bildet ble tatt rundt solnedgang på et Pentax K200D kamera med et 18-55, 3.5-5.6 objektiv. Har brukt ca 200 i iso for å få minst mulig korn i bildet. Blender og lukker husker jeg ikke i farta men pleier å ta bilder med blenderprioritet. Tror blenderen var på mellom 5.6 og 8 på disse bildene. Bilene er modifisert i Photoshop, har lagt på et blåfilter på det ene og et svarthvitt filter på det andre. Har også bluret bakgrunnen på det ene bildet. Jeg skulle ha brukt stativ for å fått bildene enda skarpere, selv om de ikke er værst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2874 Skrevet August 1, 2010 vært ute å tatt litt bilder av den nye Clown Custom`z bilen! jeg ble veldig fornøyd med bildene men kom gjerne med tips (ps) bildene er kanskje litt mørke men jeg syns det er litt kult Bildene blir bedre når du trykker på dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2875 Skrevet August 1, 2010 riktig høyde Bård..litt mye kontrast kanskje på fler av disse bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...