#2951 Skrevet September 2, 2010 Et av de bedre bildene du har tatt av din egen bil syns jeg. Takk! Dessverre så er det ikke min egen bil, men Lars Krogstad Lien sin. Han har en litt lettere bil å ta bilde av da den ser noen hakk bedre ut enn min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2952 Skrevet September 6, 2010 Nytt bilde av en kompis sin BMW E30 325i BMW E30 325i by André photography, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2953 Skrevet September 9, 2010 lekt litt med redigering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2954 Skrevet September 12, 2010 Tok tilfeldigvis noen bilder av en delebil jeg var i Sverige å hentet. Det ene bildet viste seg å bli nokså artig. Bildet ble tatt gjennom et gjerde før eier kom til lokalet, og var ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Lekt litt i Photoshop også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2955 Skrevet September 13, 2010 Nytt bilde av en kompis sin BMW E30 325i BMW E30 325i by André photography, on Flickr Stilig bilde, men tror det hadde blitt enda stiligere hvis du hadde gått mer til venstre... Skjult ene "nyren" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2956 Skrevet September 13, 2010 Har flyttet til Bergen å startet på en 2-årig fotografutdanning... Litt turistbilder enn så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2957 Skrevet September 13, 2010 RÅTT bilde av Statsraaden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2958 Skrevet September 14, 2010 RÅTT bilde av Statsraaden:D Statsraad Lehmkuhl, jamen da har jeg lært noe nytt idag også. Jeg visste jo ikke hva den het så ei i klassen ba meg google Lehmkuhl, men da kom jo det bare opp bilder av den tvilsomme sorten : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2959 Skrevet September 14, 2010 Da ble det nytt kamera på london turen i helga. fikk handlet meg ett Nikon D3000 så får slenge ut ett par nybegynner bilde av passelaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2960 Skrevet September 14, 2010 Prøvde meg på produktfotografering for første gang i kveld. Har gjort noe med bildet i Camera Raw i Photoshop. Vad tyckar ni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2961 Skrevet September 14, 2010 Prøvde meg på produktfotografering for første gang i kveld. Har gjort noe med bildet i Camera Raw i Photoshop. Vad tyckar ni? Jeg ville eksponert sensoren litt lengre slik at du brenner ut bakgrunnen slik at den blir helt hvit. Er ingen proff, men her er et forsøk jeg gjorde en dag. Bakgrunnen er en hvit skrukkete håndduk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2962 Skrevet September 14, 2010 Prøver på et HDR bilde av solnedgangen på Andenes i kveld. Satt sammen i PhotoShop. Her brukte jeg Quick Selection for å isolere forgrunnen, så kjørte jeg opp kontrast og fargemetning på bakgrunen. Er veldig grønn på PS, så trenger tips til verktøy jeg kan bruke for å viske ut skille mellom lagene. vet ikke om det vises her, men der er et lillaskjær i overgangen mellom for- og mellomgrun/bakgrun. Vises ganske godt på full oppløsning ved steinene. Kan jo nevne at det er Canon 7D med 15-18mm IS som er brukt. 8 bilder med 1 blender steg mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2963 Skrevet September 19, 2010 Bommet litt på eksponering og iso-instillinger på dette, men prøvde å berge det alikevel.. kommentarer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2964 Skrevet September 19, 2010 Nærbilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2965 Skrevet September 19, 2010 _DSC0012 Edit 1 by Kristoffer Hesselberg, on Flickr Nikon D90 VR 18-105mm 18mm - ISO 400 1/1250s - F/3,5 + Camera Raw i Photoshop Ble fornøyd med bildet. Kommentarer mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2966 Skrevet September 19, 2010 Tok et bilde av stolene og bordet som jeg har kjøpt til ny-huset! Synest det ble litt tøft! Skulle kanskje hatt et filter for å få vekk litt refleksjoner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2967 Skrevet September 23, 2010 par-tre-fire bilder i fra trackday som var på lørdag...: Nikon D300 Sigma 70-200 F2.8 objektiv Auto blender, og brukt en lukker på 1/160s. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2968 Skrevet September 23, 2010 Kule bilder. Du har ikke noen av DGS3 (sølvgrå G3 med P&R logo) da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2969 Skrevet September 23, 2010 Noen bilder jeg tok på siste Gatebil i september. Hele albumet kan sees her: SLIDESHOW HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2970 Skrevet September 23, 2010 Kule bilder.Du har ikke noen av DGS3 (sølvgrå G3 med P&R logo) da? Jupp, det tror jeg! Ett av dem her....: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2971 Skrevet September 23, 2010 Gikk gjennom litt eldre bilder...redigerte litt her og der just for fun. Kom opp med dette Faktisk tatt på bursdagen min i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2972 Skrevet September 24, 2010 Ny børsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2973 Skrevet September 24, 2010 Ny børsa Sry OT! Grattis! Denne som stod til salgs i Arendal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2974 Skrevet September 24, 2010 Sry OT! Grattis! Denne som stod til salgs i Arendal? Takk.. Stemmer det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2975 Skrevet September 29, 2010 _DSC0092 Edit 1 by Kristoffer Hesselberg, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...