#2976 Skrevet September 30, 2010 Stilig bilde, men tror det hadde blitt enda stiligere hvis du hadde gått mer til venstre... Skjult ene "nyren" Takk Tenkte faktisk litt på det selv. Får prøve det neste gang Legger ut et nytt bilde av en annen BMW BMW E34 520i by André photography, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2977 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg fikk testa litt "portrett"-fotografering tidligere i sommer Canon 50D Sigma 50 mm f1,4 Iso 100, f6.3, 1/160 sek. Studiolampe med beautydish til høyre sammen med en vanlig blits i stor softbox(for fyll på beina) og en softbox med studiolampe til venstre. Ligger ett par til på bloggen. Skal forsøke å legge ut setupbilde der etterhver også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2978 Skrevet Oktober 4, 2010 Her er 2 bilder jeg tok i helga og som jeg er meget fornøyd med. Noen som har konstruktive innspill til hva som kunne ha virkelig satt prikken over i`en? Nissan 200sx S14A by henhau, on Flickr Blir det for mye bakgrunn på det siste bildet? Nissan 200sx S14A by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2979 Skrevet Oktober 4, 2010 Her er 2 bilder jeg tok i helga og som jeg er meget fornøyd med. Noen som har konstruktive innspill til hva som kunne ha virkelig satt prikken over i`en? [/url]Nissan 200sx S14A by henhau, on Flickr Blir det for mye bakgrunn på det siste bildet? [/url]Nissan 200sx S14A by henhau, on Flickr Jeg vet ikke helt hva det er med bildene, men de gjør det liksom ikke helt for meg. Du har en veldig bra skarphet i dem, bedre enn jeg føler jeg får til, men de blir liksom bare veldig bra utførte "snapshots" liksom. Prøv litt andre vinkler, gå lenger ned. Og ikke minst, tenk mer på bakgrunnen. I bilfoto så er det alfa omega! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2980 Skrevet Oktober 5, 2010 Takker for komplimentet om skarpheten. Er ett knippe av bildene som er skarpet opp i PS, resten er bare redigert farger og kontrast. Får prøve å finne noe andre locations som matcher bilen litt mere da, men har liksom ikke klart å finne noe i nærområdet. Og vinkler osv får jeg prøve å bli flinkere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2981 Skrevet Oktober 6, 2010 Tyholt tårnet i Trondheim med rosa belysning i forbindelse med rosa sløyfeaksjon. Like før det bikker over :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2982 Skrevet Oktober 6, 2010 (endret) Bilde tatt i skolesammenheng idag. 14mm i fullformat 2.8 blender 1/200 lukker ISO 200 Continuous focus hvis jeg husker riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2983 Skrevet Oktober 6, 2010 Tok noen bilder av gamle-Passaten for å legge den til salgs tidligere i høst. Gøy å bryte alle reglene - motlys, regnvær, fill med innebygget blitz... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2984 Skrevet Oktober 6, 2010 Tok dette for en forhandler i sommer. Har hagevis med fete interiørbilder fra den bilen også som jeg skal få lagt ut en dag. Jaguar XF by ekkoj Camera Canon EOS 50D Lens Canon 10-22 Exposure 0.167 sec (1/6) Aperture f/5.6 Focal Length 13 mm ISO Speed 160 Exposure Bias +1/3 EV 3 blitzer for å lyse opp hhv felger og grill. Takker for komplimentet om skarpheten. Er ett knippe av bildene som er skarpet opp i PS, resten er bare redigert farger og kontrast. Får prøve å finne noe andre locations som matcher bilen litt mere da, men har liksom ikke klart å finne noe i nærområdet. Og vinkler osv får jeg prøve å bli flinkere på Oslo og omegn er egentlig dritkjipt med tanke på bilfoto. Enten så er en location brukt hundre ganger før (sånn som Landbrukshøyskolen i bildet over) eller så er den for trang, full av folk og andre biler, har masse forstyrrende elementer og shit i bakgrunnen eller what not. Uansett så har den ganske mye å si på sluttresultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2985 Skrevet Oktober 7, 2010 Slenger ut dette jeg tok på Søndagen. Ble ganske fornøyd med det:) Joachim, prøv å kom til Tromsø å finn locations!! Garanterer deg at jeg finner 40 bra iløpet av ei uke i Oslo med omeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2986 Skrevet Oktober 7, 2010 Slenger ut dette jeg tok på Søndagen. Ble ganske fornøyd med det:) Joachim, prøv å kom til Tromsø å finn locations!! Garanterer deg at jeg finner 40 bra iløpet av ei uke i Oslo med omeng! Veldig bra bilde Martin. Ift locations så har hvert sted sine fordeler og ulemper.. tipper jeg finner 40 locations i tromsø hvor jeg ikke trenger å tenke på rørleggerbilen, reklameskiltene i bakgrunnen, lyktestolper osv, mens du finner en haug i oslo med mer spennende arkitektur og urban feel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2987 Skrevet Oktober 8, 2010 Her er noen nye fra meg Frida by André photography, on Flickr Frida by André photography, on Flickr Frida by André photography, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2988 Skrevet Oktober 8, 2010 Legger ut noen vi tok her forrige uke jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2989 Skrevet Oktober 8, 2010 Bilder jeg tok i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2990 Skrevet Oktober 9, 2010 _DSC0034 Edit 1 by Kristoffer Hesselberg, on Flickr Bildet tatt fra Beitostølen i Valdres! Syns det ble litt kult! Kommentar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2991 Skrevet Oktober 10, 2010 et par jeg tok idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2992 Skrevet Oktober 12, 2010 ble passe fornøyd med detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2993 Skrevet Oktober 12, 2010 ble passe fornøyd med detta Hehe, ser jo ut som modellbiler jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2994 Skrevet Oktober 12, 2010 (endret) Hehe, ser jo ut som modellbiler jo. ...og her (http://best-photoshop-tutorials.blogspot.com/2008/10/make-photo-looks-like-miniature-models.html)er trikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2995 Skrevet Oktober 12, 2010 Hvor var trikset, sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2996 Skrevet Oktober 12, 2010 tilt shift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2997 Skrevet Oktober 12, 2010 ...og her er trikset Jauda:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2998 Skrevet Oktober 12, 2010 tilt shift? Ekte eller "fake" (PS) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2999 Skrevet Oktober 12, 2010 er fiksa på i photoshop ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3000 Skrevet Oktober 12, 2010 http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...