#3001 Skrevet Oktober 13, 2010 satt og kødda litt forran pcen etter debadge av a3'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3002 Skrevet Oktober 13, 2010 Uh! Har du macro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3003 Skrevet Oktober 13, 2010 Nei, dette er faktisk tatt med standard KIT objektiv Canon EOS 550D - ISO3200 - LT1/25sek - f/7.0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3004 Skrevet Oktober 15, 2010 Utrolig mange bra bilder her synes jeg Får håpe jeg klarer å dele noen om ikke så alt for lenge også. Aldri brukt speilrefleks før, så det skal bli spennende. Men har fått min far til å handle inn et kamera for meg nå som han er i høsten. Tenkte i hovedsak å anskaffe meg EOS500D. Men han ble anbefalt å kjøpe EOS550D. Så da ble det det istedenfor. Prisen på 4800,- da det også følger med stativ, eske og 18-55 linse er heller ikke til å klage på! Så da blir det å gå fra fotografering med telefon til speilrefleks. Gleder meg enda mer når jeg ser hvor fine bilder man kan få med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3005 Skrevet Oktober 15, 2010 (endret) Har vært i paris i høstferien, og har prøvd meg litt frem med kameraet ( EOS 450D ). Savner bedre optikk, dvs andre områder en det kit-objektivet klarer da. (har lyst på et 10-20 vidvinkel og et 24-70 tele) Her er et bilde, kommentarer mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3006 Skrevet Oktober 15, 2010 samme i svart-hvit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3007 Skrevet Oktober 15, 2010 (endret) Et til av tårnet, dog fra en annen vinkel. Bildene har vært innom en tur i photoshop elements for oppskarping og div justering. Her er det synd at disse sikkerhetsnettingene rundt tårnet kommer så godt frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3008 Skrevet Oktober 16, 2010 Tyholt tårnet i Trondheim med rosa belysning i forbindelse med rosa sløyfeaksjon. Like før det bikker over :-) Likte det så godt uten trærne, at jeg måtte bare vise deg kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3009 Skrevet Oktober 16, 2010 Nice Har et til fra en annen vinkel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3010 Skrevet Oktober 16, 2010 Frida by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3011 Skrevet Oktober 16, 2010 Litt tilt-shift og annen eksperimentiell redigering av et gammelt bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3012 Skrevet Oktober 16, 2010 Kult bilde MK, men jeg tror det hadde blitt tøffere om garasjeporten stod i vater, dvs en liten vinkling av bildet du har lagt ut. For meg blir det noe unaturlig med at Golfen står i vater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3013 Skrevet Oktober 16, 2010 Helt korrekt, Ola. Pleier å være nøye på at det skal være i "vater"/rett horisont, men dette var egentlig bare et bilde som var kast som jeg prøvde å redigere litt, og da glemte jeg helt av det:o Har ikke "vateret" opp etter Golfen, det var bare sånn bildet var rett fra kamera. Såleis: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3014 Skrevet Oktober 16, 2010 Jauda:confused: Ooops... Ser jeg hadde glemt linken ja. Oppdatert i min post og her http://best-photoshop-tutorials.blogspot.com/2008/10/make-photo-looks-like-miniature-models.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3015 Skrevet Oktober 16, 2010 Device: Nikon D40 Lens: 18-55mm F/3,5-5,6G Focal Length: 28mm AF-Area Mode: Single Aperture: F/18 Shutter Speed: 1/1250s Exposure Mode: Programmed Auto Exposure Comp.: -0,3EV ISO 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3016 Skrevet Oktober 18, 2010 Bra senk på denne:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3017 Skrevet Oktober 25, 2010 Noen bilder fra meg den siste måneden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3018 Skrevet Oktober 25, 2010 Et lite bidrag fra meg Bommet litt på fokus, men var igrunn kun et snapshop Synest det ble fint Kritikk mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3019 Skrevet Oktober 25, 2010 Vintage Sun by blowingwinds, on Flickr Vintage Woods by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3020 Skrevet Oktober 26, 2010 Tok et bilde ut av vinduet på jobben i dag og lagde "modellby" ut av Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3021 Skrevet Oktober 26, 2010 Det bildet der var utrolig morsomt Simen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3022 Skrevet Oktober 26, 2010 Tok et bilde ut av vinduet på jobben i dag og lagde "modellby" ut av Oslo. Hvor kan man gjøre sånn med bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3023 Skrevet Oktober 26, 2010 Ooops... Ser jeg hadde glemt linken ja. Oppdatert i min post og her http://best-photoshop-tutorials.blogspot.com/2008/10/make-photo-looks-like-miniature-models.html Hvor kan man gjøre sånn med bildene? Står på forrige side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3024 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg har kommet i gang med photobucket. Nå prøver jeg å legge ut bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3025 Skrevet Oktober 26, 2010 Tok et bilde ut av vinduet på jobben i dag og lagde "modellby" ut av Oslo. I dag? Sist jeg så på trea var bladene borte og ikke grønne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...