#3376 Skrevet Juli 28, 2011 Ferie bilde Tatt med Canon 5D markII og Sigma 50 mm Synes det ble grei DOF. Lukker: 1/3200 Blender: f/1.8 Iso: 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3377 Skrevet Juli 29, 2011 Homesjøen by teigas2011, on Flickr Et jeg ble sånn passe fornøyd med Kom med konstruktiv kritikk :=) Tatt med Nikon D90 og Tokinka 12 - 24 vidvinkel linse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3378 Skrevet Juli 30, 2011 En kompis av meg og bilen hans VW Golf 3 Rat by SB-900, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3379 Skrevet Juli 31, 2011 (endret) Haha, pent utført Kenneth! Tok dissee i natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3380 Skrevet Juli 31, 2011 Var på en liten skogstur her om dagen, tok noen bilder Gjorde det kanskje litt for mørkt.. men pytt pytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3381 Skrevet August 2, 2011 Var på rudskogen og fikk tatt litt bilder på trackday. Fant ut at både AF og IS på 70-200´n er gåen. Selv etter å ha hatt det på service for akkurat det samme for 11 k i februar. Så nå er det inne igjen Men det ble da noe bilder. Ligger flere her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3382 Skrevet August 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3383 Skrevet August 3, 2011 Masse gode bilder her inne! Likte Haavard sitt siste;) Litt mørkt det siste der Rino? Er vanskelig å få med både de fine fargene på himmel/sjø og få bilen lys.. Med et par flere eksponeringer satt sammen kan du få det til Noen av mine siste: Har duset ned fargene på bilde under Morsom miniatyreffekt på kamera:P Ble prøvd ut i Paris Et av de nye badene i huset er pusset opp:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3384 Skrevet August 7, 2011 Helt uredigert bilde tatt på kveldstur i går kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3385 Skrevet August 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3386 Skrevet August 10, 2011 To stykker jeg tok idag av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3387 Skrevet August 11, 2011 Photoshop? Der er jo skilt på? sorry, måtte bare Får mer og mer lyst på B5 når jeg ser bilder av bilen din!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3388 Skrevet August 12, 2011 Har du noen tips til oss som har lyst til å prøve å ta motlysbilder, Sindre? Høyt eller lavt blendertall, lukkertid, blitz, osv, osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3389 Skrevet August 12, 2011 Photoshop? Der er jo skilt på? sorry, måtte bare Får mer og mer lyst på B5 når jeg ser bilder av bilen din!! Haha, morroklumpen! Fikk iallefall rukket å ta noen bilder før kuken i gul vest stod der Har du noen tips til oss som har lyst til å prøve å ta motlysbilder, Sindre? Høyt eller lavt blendertall, lukkertid, blitz, osv, osv? Mitt største tips er å kjøpe deg et Nano Coated-objektiv. Jeg har det både på 14-24mm 2.8en og 24-70 2.8en min, helt ny verden. Kommer veldig ann på hvilket lys det er der du tar bilder, men jeg tok å målte lyset på bilen uten flare i linsen, så målte jeg med flare og kombinerte dem to ca på midten. 24-70mm f/2.8 @ 50mm f/5.0 1/500 - ISO 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3390 Skrevet August 14, 2011 Noen amatørmessige bilder, tatt stort sett med Canon Ixus 800is kompaktkamera. Har fiklet litt med eksponering, men det er ikke stort å få gjort med såpass dårlig kontrast! Særlig det med katta viser problemet, alt det hvite blir helt hvitt, med en annen katt vi har er det ennå værre, han er sort og hvit, og man ser stort sett ikke kontraster i noen av fargene. Hjelper det med speilrefleks, eller der det HDR som må til uansett på slike motiver? Ellers kjører jeg stort sett på 3mpx uansett motiv, holder fint til kalenderutskrift i A3 hvor bildet blir ca A4 i hvertfall! Dette er jeg mest fornøyd med, selv om det skulle vært noe lysere. Får dessverre ikke raw-filer fra dette kameraet.. Fra hagedammen: Alle liker markjordbær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3391 Skrevet August 17, 2011 Tok dette på vei hjem fra hovedtreffet på Våler.. Noe å si om det, noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3392 Skrevet August 17, 2011 Fikk tatt ett bilde med mobilen fakstisk som jeg ble litt fornøyd med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3393 Skrevet August 19, 2011 Tok dette på vei hjem fra hovedtreffet på Våler.. Noe å si om det, noen? Litt beskjæring kanskje..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3394 Skrevet August 19, 2011 tre bilder fra AvD Oldtimer Grand Prix 2011 på Nürburgring. Ikke redigert eller croppet, kun konvertert ifra RAW. Ble veldig uskarpt etter det ble lagret som .jpg? Sliter med treg AF...tror kameraet og linsa må på rens..er vel på tide uansett. Canon 5D MKII - 70-200 f/2.8 IS II USM L ISO 100 1/50sek f/4.6 200mm ISO 100 f/9.1 1/50sek 110mm ISO500 f/12.9 400mm (70-200+2x extender) 1/83sek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3395 Skrevet August 19, 2011 tre bilder fra AvD Oldtimer Grand Prix 2011 på Nürburgring. Ikke redigert eller croppet, kun konvertert ifra RAW. Ble veldig uskarpt etter det ble lagret som .jpg? Sliter med treg AF...tror kameraet og linsa må på rens..er vel på tide uansett. Dette er jo veldig bra :-) Jeg har sliti masse med AF'en på 70-200'n min. Hatt det inne og bytta AF-enhet to ganger nå... Å få bilder i nærheten av så her skarpt har jeg ihvertfall bare kunnet glemme. Håper det er i orden nå, får se på rudskogen imorgen :-) Opplevde du at AF-var treg både med og uten extenderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3396 Skrevet August 21, 2011 Tatt for en god uke siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3397 Skrevet August 21, 2011 Blendertall: 2,8 ISO-hastighet: 100 Lukkertid: 7,96578 Ble fornøyd med dette her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3398 Skrevet August 21, 2011 Tatt for en god uke siden Brutalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3399 Skrevet August 27, 2011 Line by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3400 Skrevet August 28, 2011 Var i Arendal og tok bilder av den nye A6´en i ferien. Herlig bil med 3.0 tdi Sjelden jeg kjører slik etterbehandling på bildene mine ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...