#3601 Skrevet April 30, 2012 Var ute med S5'en til Ragùl på forumet her igår. Ikke ideelle forhold med sola høyt på himmelen og ikke en sky i sikte, men det ble ikke så ille alikevel. Er litt i tenkegropa på redigeringa, så vi får se på resten av settet. Camera Canon EOS 5D Mark II Lens EF70-200mm f/2.8L IS USM Exposure Program Aperture-priority AE Exposure 0.003 sec (1/320) Aperture f/3.5 Focal Length 80 mm ISO Speed 125 Exposure Bias -1/3 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3602 Skrevet Mai 4, 2012 første forsøk med mini riggen bakpå bilen.Må nok lage det til litt annerledes for å få det mer stødig. ISO400 F/10.0 0.8sec 25mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3603 Skrevet Mai 8, 2012 Photoshoot av bilen min i Benken i går. Bilder fra MGdesign .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3604 Skrevet Mai 8, 2012 første forsøk med mini riggen bakpå bilen.Må nok lage det til litt annerledes for å få det mer stødig. ISO400 F/10.0 0.8sec 25mm Kjører du her? Eller dytter du? På bildet under flytter bilen seg ikke mer enn 2-3 meter... med meg som eneste fremdrift Kamera er festet på stativ ut av bagasjerommet, kun festet med en lastestrikk 6 sekunders eksponering riktignok, men du kunne jo har jo mye å gå på med både ISO og blender i bildet over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3605 Skrevet Mai 14, 2012 Hmm.. Pure white? or disco night? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3606 Skrevet Mai 15, 2012 Hadde litt sansen for det med mest lilla skjær Skapte litt stemning i bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3607 Skrevet Mai 15, 2012 Hadde litt sansen for det med mest lilla skjær Skapte litt stemning i bildet Takk for synspunktet Jeg liker selv det lilla skjæret, men lurer på om fargene blir litt overkill, eller om det ser bra ut? Legger samtidig ut et nytt bilde. BMW Welt by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3608 Skrevet Mai 19, 2012 slenger et bilde inn her Dette er ifra Bornholm turen min med dama 2011 et av dem iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3609 Skrevet Mai 26, 2012 Var ute på Ekebergsletta idag og tok noen bilder av ett morsomt motiv Det ble noen kjappe bilder, noe som gjenspeiler seg i bildene.. Fikk heldigvis ett par greie bilder. Måtte jo skape litt vintage-følelse også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3610 Skrevet Mai 26, 2012 Ikke ta det personlig, men jeg har aldri skjønt hvorfor man kjører bilene ute på en stor gressplen for å ta bilder:p Greit hvis det er et snapshot fra da du vasker bilen i hagen, men utenom det hører ikke bilene hjemme på gress - det ser bare ikke naturlig ut. Men likte vintagefeelingen du har fått til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3611 Skrevet Mai 27, 2012 Ikke ta det personlig, men jeg har aldri skjønt hvorfor man kjører bilene ute på en stor gressplen for å ta bilder:p Greit hvis det er et snapshot fra da du vasker bilen i hagen, men utenom det hører ikke bilene hjemme på gress - det ser bare ikke naturlig ut. Men likte vintagefeelingen du har fått til! Tar det ikke personlig, bare hyggelig med tilbakemelding Greia var at en kamerat tok salgsbilder av bilen så det var han som stod for location. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3612 Skrevet Mai 28, 2012 Rundkjøring i Drammen en augustkveld. ISO 100, 22mm f/7.1, 30,0sec Fluemakro. ISO 200, 60mm makro, f/25, 1/20sec Trancenight. ISO 200, 20mm, f/5,0, 1/10sec Alt skutt med Canon 7D. Makro med Canon 60mm makro objektiv, og de to andre med 10-22mm til Canon. Ganske ivrig på å ta bilder, men dårlig på å redigere de og få publisert de på nett osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3613 Skrevet Mai 29, 2012 Slenger ut noen bilder jeg tok av bilen for et par dager siden på fornebu Blir veldig glad for konstruktivkritikk både innen fotografering og redigering. Litt harde kontraster, kanskje? (vet at noen av bildene var litt ufokusert) Bildene er tatt med ett Sony Nex5n m. 15-55mm kit linse og en 16mm vidvinkel. ISO 100, 55mm, f/16, 13sec ISO 100, 55mm, f/16, 8sec ISO 100, 34mm, f/14, 8sec ISO 100, 16mm, f/6,3, 2,5sec ISO 200, 55mm, f/8, 1/250sec 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3614 Skrevet Mai 29, 2012 Slenger ut noen bilder jeg tok av bilen for et par dager siden på fornebu Blir veldig glad for konstruktivkritikk både innen fotografering og redigering. Litt harde kontraster, kanskje? (vet at noen av bildene var litt ufokusert) Bildene er tatt med ett Sony Nex5n m. 15-55mm kit linse og en 16mm vidvinkel. ISO 100, 55mm, f/16, 13sec ISO 100, 55mm, f/16, 8sec ISO 100, 34mm, f/14, 8sec ISO 100, 16mm, f/6,3, 2,5sec ISO 200, 55mm, f/8, 1/250sec 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3615 Skrevet Mai 29, 2012 Slenger ut noen bilder jeg tok av bilen for et par dager siden på fornebu Blir veldig glad for konstruktivkritikk både innen fotografering og redigering. Litt harde kontraster, kanskje? (vet at noen av bildene var litt ufokusert) Bildene er tatt med ett Sony Nex5n m. 15-55mm kit linse og en 16mm vidvinkel. En ganske populær spot det der Når det gjelder bildene, så bør du rette opp bilde nummer 1. Det er sjelden fint med skjev horisontal linje. Du burde også skru av tåkelysene når du tar bilder i mørket da de rett og slett avgir for mye lys og blir forstyrrende. Ellers fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3616 Skrevet Mai 30, 2012 Mitt første forsøk på HDR bilder. Ris/Ros tas imot med glede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3617 Skrevet Mai 30, 2012 pene bilder, men navnet ditt på bildane tar fokuset vekk fra motivet på bildet. gjer det mindre evt vannmerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3618 Skrevet Mai 30, 2012 pene bilder, men navnet ditt på bildane tar fokuset vekk fra motivet på bildet. gjer det mindre evt vannmerke. Litt enig i det, men hadde lyst til å prøve noe nytt Blir nok ikke værende der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3619 Skrevet Mai 30, 2012 D90 med F2.8 17-50 Ingen blitz. Fjernlys fra Scirocco rett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3620 Skrevet Juni 1, 2012 tok et bilde i østerike jeg ble ganske fornøyd med kom gjerne med tilbakemeldinger, da jeg veldig gjerne vil bli bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3621 Skrevet Juni 5, 2012 Min Rolla! har montert lippe på, coilovers er bestilt, og BBS RM hjul pusses opp. Bildene ble trakasert i lightroom, men liker det litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3622 Skrevet Juni 5, 2012 Min Rolla! har montert lippe på, coilovers er bestilt, og BBS RM hjul pusses opp. Bildene ble trakasert i lightroom, men liker det litt Dratt litt for mye i saturation spaken tror eg, fargene på panseret sprikker opp . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3623 Skrevet Juni 10, 2012 Ble litt fornøyd med et bilde jeg tok av bilen i går. Canon 50mm 1,8 linse. Tar gjerne konstruktiv kritikk på både redigering og selve bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3624 Skrevet Juni 10, 2012 (endret) Jeg ble fornøyd med dette jeg tok på Sola Airshow som var nå i helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3625 Skrevet Juni 10, 2012 Ble litt fornøyd med et bilde jeg tok av bilen i går. Canon 50mm 1,8 linse. Tar gjerne konstruktiv kritikk på både redigering og selve bilde Rent og pent bilde Ikke alt for spennende, men ser bra ut teknisk. 50 mm er konge linse. Jeg ble fornøyd med dette jeg tok på Sola Airshow som var nå i helga:) Fett fly!! Jeg ville fjernet tårnet nederst på bildet da det er litt forstyrrende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...