#2526 Skrevet Januar 13, 2010 Et lite vinterbildefra i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2527 Skrevet Januar 13, 2010 Et lite vinterbildefra i helga... Det bildet likte jeg veldig godt! Her er et bilde jeg tok noen dager siden. Jeg er klar over at bildet hadde vært bedre uten snø i fronten på bilen. Camera: Nikon D40 Exposure: 0.002 sec (1/500) Aperture: f/4.2 Focal Length: 65 mm ISO Speed: 280 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2528 Skrevet Januar 13, 2010 Prøver meg her jeg også. Max nybegynner, men jeg prøver nå og få til noe:) Hvordan ser dette ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2529 Skrevet Januar 13, 2010 Her er ett jeg knipsa på veit til Haugesund, har noen flere litt bedre som jeg skal fikse på ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2530 Skrevet Januar 13, 2010 (endret) slett denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2531 Skrevet Januar 13, 2010 Ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2532 Skrevet Januar 13, 2010 et i fra Sigdal i helgaCamera: Canon EOS 5D MKII f6.3, 160mm, ISO400, 1/160sek, 0EV Likte dette bilde! Fin fartsfølelse i det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2533 Skrevet Januar 14, 2010 (endret) Siden jeg har hatt to NIkon SB-900 liggende, men ikke hatt spes god tid å bruke dem , fant jeg enn unnskyldning idag. Her er restultatet, kom gjerne med konstruktiv kritikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2534 Skrevet Januar 14, 2010 Ser veldig bra ut Lars Martin. Litt mer lys på bakpartiet på det første og siste bildet hadde gjort seg, men det er å pirke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2535 Skrevet Januar 14, 2010 Hehe , takk for tips Første gangen jeg testet. Men nå skøyt jeg gjennom paraplyene, er det mer suksess og ta og skyte i sort paraply for så slå lyset tilbake? Prøvde meg også på enn audi allroad utpå isen, men problemet var at den ble så lang, og det var ikke alltid den ville trigge blitzen i command mode. Kanskje jeg burde hatt noen pocket wizards Regner med det er anbefalt med 3 blitzer på store biler? Benyttet 2 blitzer nå. Hvor pleier du plassere om du benytter 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2536 Skrevet Januar 14, 2010 Prøver meg litt på ting jeg ikke kan her Har lite erfaring med foto , men etter å ha kjøpt kamera så synes jeg dette bare blir mer å mere morro Som fersking så begynner jeg med de forhåndsinnstilte modusene jeg da Dette er tatt med et Canon 500D . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2537 Skrevet Januar 14, 2010 Siden jeg har hatt to NIkon SB-900 liggende, men ikke hatt spes god tid å bruke dem , fant jeg enn unnskyldning idag. Her er restultatet, kom gjerne med konstruktiv kritikk. Favoritten, her ligger til og med horisonten perfekt plassert i forhold til 1:3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2538 Skrevet Januar 15, 2010 (endret) Takk takk Forsøkte meg på litt mer av enn audi allroad også, men det var pokker så vanskelig, slet med at den ikke ville trigge den ene blitzen når den kom for langt ut på sida, så da måtte jeg gjøre kompromi og flytte den nærmere. Så ble noe styr, hehe.. Legger de nå ut, testet også noen HDR som vanlig, men er mer og mer fan av å gå over på å benytte mest lys, men for å få bakrunnen pen, måtte jeg på hdr , der jeg ikke benyttet lys, ellers ble bare den helt overeksponert grå og kjedelig: Er da kanskje noe materiale til vinter mnd i kalenderen til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2539 Skrevet Januar 15, 2010 De to siste var knallbra! Begge de to siste HDR, eller kun det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2540 Skrevet Januar 15, 2010 De to siste var knallbra! Begge de to siste HDR, eller kun det siste? To siste er i HDR, de to andre er vanlig med ekstern blitz. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2541 Skrevet Januar 15, 2010 Tror viss du skriver mail og sender ved litt bilder til PVW så kommer du garantert til å få jobbe som fotograf for dem, bildene dine er helt rå!! Å så kunne vi fått flere norske biler i bladet: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2542 Skrevet Januar 16, 2010 Har nettopp fått meg et Canon 450D og tok dette under litt testing. Vet det er en del støy på det og det skyldes at jeg glemte å endre ISO som sto på 800.. Likevel synes jeg det ble bra! Skal sies at det har vært innom PS en liten tur:rolleye: f 5,6 1/500 ISO 800 55mm Noen tips til en nybegynner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2543 Skrevet Januar 16, 2010 Fant dette i arkivene her om dagen Vi fant ett nydelig stykke vei når vi var på vei innom Davos på Worthersee-turen vår ifjor, så vi sakka ned til "trygge" hastigheter og tok noen bilder. Camera: Canon EOS 50D Exposure: 0.013 sec (1/80) Aperture: f/4.0 Focal Length: 10 mm ISO Speed: 100 Exposure Bias: 0 EV Har du hengt halve kroppen ut av vinduet og ned mot bakken når du tok dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2544 Skrevet Januar 17, 2010 eit lite fra fløyen forrige søndag. Camera Info Device: Nikon D40 Lens: 55-200mm F/4-5,6G Focal Length: 55mm Exposure Aperture: F/13 Shutter Speed: 1/640s Exposure Comp.: -0,3EV ISO Sensitivity: ISO 400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2545 Skrevet Januar 22, 2010 Et bilde jeg tok da jeg var på alcatraz i høst, har ikke redigert det. Var jo egentlig ikke noe spesielt med bilde, men følte bare det var litt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2546 Skrevet Januar 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2547 Skrevet Januar 23, 2010 *snip* Tja, hva skal man si av konstruktiv kritikk. Komposisjon og fokus er noe du må jobbe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2548 Skrevet Januar 23, 2010 Tja, hva skal man si av konstruktiv kritikk. Komposisjon og fokus er noe du må jobbe med. Har du noen tips om hva man bør/kan gjøre annerledes: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2549 Skrevet Januar 23, 2010 Har du noen tips om hva man bør/kan gjøre annerledes: klø : litt mer luft rundt bilen, ikke plassere den helt ut i sidene av bildet.. og gjerne fokusere kun på bilen istedenfor bil og trær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2550 Skrevet Januar 23, 2010 litt mer luft rundt bilen, ikke plassere den helt ut i sidene av bildet.. og gjerne fokusere kun på bilen istedenfor bil og trær.. Ok skal prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...