#2676 Skrevet April 1, 2010 skal søke på foto skole nå den 15. april så jeg tenkte jeg skulle teste ut kreativiteten min littegrann og se hva jeg kunne få ut kun det hadde tilgjengelig på gutterommet mitt ( noe som er litt da, hehe... ) ex 1 sec iso 100 F/14 18-105 @ 105 motivet er rett og slett softgunkuler opplyst av refleksjonen av 2 brenne cder jeg hadde liggende, synes det ble ganske tøft smålig forsterket fargene litt og lagt til noen kuler nede til høyre stort bilde http://farm5.static.flickr.com/4066/4482942418_1cb2c716f3_o.jpg oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet April 2, 2010 Steintøft! Har skikklig sansen for kreative idèer som dette her. Hvilken kameramodell benytter du? skal søke på foto skole nå den 15. april så jeg tenkte jeg skulle teste ut kreativiteten min littegrann og se hva jeg kunne få ut kun det hadde tilgjengelig på gutterommet mitt ( noe som er litt da, hehe... ) ex 1 sec iso 100 F/14 18-105 @ 105 motivet er rett og slett softgunkuler opplyst av refleksjonen av 2 brenne cder jeg hadde liggende, synes det ble ganske tøft smålig forsterket fargene litt og lagt til noen kuler nede til høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet April 2, 2010 Steintøft! Har skikklig sansen for kreative idèer som dette her. Hvilken kameramodell benytter du? hei, takk for det ! kameraet er Nikon D90 med 18-105 kit linse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet April 3, 2010 "Alle råners bru" 28,0 mm (∼45.4mm) Manual exp. (ISO 100) 25 sek - F22 0 EV - Auto hvitbalanse Trashet i CS4, for en bedre velvære EOS 450D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet April 4, 2010 "Alle råners bru" Vinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet April 4, 2010 Vinger? Tipper Elverum. Tatt fra utenfor Elkjøp eller noe mot Stengrundet gatekjøkken:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet April 4, 2010 Tok noen bilder idag.. og noen av heeelt feil merke ;p ja, jeg er veldig fersk innen fotografering ;p (uredigerte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet April 5, 2010 Tipper Elverum. Tatt fra utenfor Elkjøp eller noe mot Stengrundet gatekjøkken:o Helt riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet April 5, 2010 Nytt bilde fra meg av en kompis sin S4. Camera: Nikon D40 Exposure: 0.003 sec (1/400) Aperture: f/5.0 Focal Length: 122 mm ISO Speed: 400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet April 5, 2010 Nytt bilde fra meg av en kompis sin S4. Camera: Nikon D40 Exposure: 0.003 sec (1/400) Aperture: f/5.0 Focal Length: 122 mm ISO Speed: 400 Skarpt og fint bilde. Synes du skulle gjort en ting annerledes. Droppet hjørnet til venstre. Synes ikke den helt oppfyller misjonen om å skape følelsen av dybde i bildet. Ville plassert Audien litt lengre fra trærne, gått noen skritt bakover, og tatt bilde med mer zoom, for å få mindre dybdeskarphet, og fremheve bilen som motiv. Dette blir vel bare en smakssak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet April 7, 2010 Var ute en tur i gårkveld under nordlyset. Kamera: Canon 7D Objektiv: Tamron 17-50mm Lukker: 10 sek Blender: f/4.5 ISO: 1600 Brennvidde: 17mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet April 10, 2010 Mangler litt glans i lakken da, men måtte ut med kamera en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet April 10, 2010 Disse 3 ble jeg overraskende fornøyd med: Lettere justert i PS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet April 10, 2010 42,0 mm (∼68.1mm) Auto expo (ISO 800) 15 sec - F10 0 EV - Auto hvit balanse 'og 58,0 mm (∼94.1mm) Manual expo (ISO 400) 8 sec - F10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet April 12, 2010 Nypolert bil. Tatt ved fergeleie til Oscarsborg-ferga i Drøbak. Tatt med Canon 500D med standard 18-55mm linse på Auto-program. Har ikke peiling på "custom" programmering, hehe. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet April 13, 2010 (endret) Da jeg skulle lyse litt rundt på plassen jeg var på var jeg så heldig å få med en lys stråle fra lommelykte mens jeg tok et bilde, dette ga meg en påminner om hvor morro det er med lommelykt og lang exponering, samtidig med at jeg nettop har kjøpt meg fjernutløser med unlimited ex tid, så var det bare å kline til å ha det litt gøy Og JA jeg har modda en del på bildet i photoshop, hehe, fjerna litt dritt i lakken, mørka skjørta nede litt samt fjerna blåskinn fra felgene osv. Forsterket fargene en del, men har ikke lagt til noe farger eller lyspunkter. Beklager for skitten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet April 13, 2010 Forminsket utgave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet April 13, 2010 Liten shoot med Vågen i går. (håper det er greit å poste jokke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet April 13, 2010 Et til jeg synes er litt coolt. Tatt tidligere denne uken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet April 14, 2010 Prøvde meg på et par HDR som jeg ble fornøyd med. Canon EOS 400D ISO 100 F/14 Canon EOS 400D ISO 100 F/14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet April 14, 2010 Da jeg skulle lyse litt rundt på plassen jeg var på var jeg så heldig å få med en lys stråle fra lommelykte mens jeg tok et bilde, dette ga meg en påminner om hvor morro det er med lommelykt og lang exponering, samtidig med at jeg nettop har kjøpt meg fjernutløser med unlimited ex tid, så var det bare å kline til å ha det litt gøy Og JA jeg har modda en del på bildet i photoshop, hehe, fjerna litt dritt i lakken, mørka skjørta nede litt samt fjerna blåskinn fra felgene osv. Forsterket fargene en del, men har ikke lagt til noe farger eller lyspunkter. Beklager for skitten bil DETTE likte jeg! Noen råere felger på denne bilen så hadde faktisk dette bildet vært 100% spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet April 15, 2010 Prøvde meg på et par HDR som jeg ble fornøyd med. Fantastisk bra HDR bilde Ole! Personlig kunne jeg tenkt meg å brukt større blender å få bluret ut bakgrunnen litt, kunne godt ha dette hengende på veggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet April 15, 2010 Takk Torje Tok med lav blender så jeg kunne redigere det senere i PS. Litt lettere og redigere den veien enn omvendt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet April 16, 2010 Prøvde meg på et par HDR som jeg ble fornøyd med. Meget bra bilder, og turolig pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet April 19, 2010 alle liker vel dyr? var en tur i dyreparken i helga,absolutt IKKE noe proff,men dem duger for meg hehe hodebildet er tatt gjennom veldig tett masket gitter/gjerde. derfor noe uklarheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...