#2826 Skrevet Juni 26, 2010 Regnet ute og bilen var ikke helt ren da, men moro å leke litt med blits 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2827 Skrevet Juni 27, 2010 Noen bilder i fra meg! Detta er vel som å banne i kirka, men det eeer jo mye kult fra Ford....og jeg synes dessa bilda blei ganske brukbare! Fine motiver hvertfall... Hvis noen kunne kommet me litt konstruktiv ris, ros, eller tips, hadde jeg vært veldig glad for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2828 Skrevet Juni 27, 2010 ser nesten huset mitt der jo tøffe bilder(og biler), men det jeg hadde satt mere pris på var om bildene hadde vert skarpe og om du hadde brukt lengre lukkertid på kjørebildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2829 Skrevet Juni 27, 2010 Fra flyshow ved Andøya flystasjon i helgen, kystvakten og redningstjenesten viste seg også frem. Kamera: Canon 7D Objektiv: Canon 100-400 L IS Lukker: 1/250 sek Blender: f/14 ISO: 500 Brennvidde: 160mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2830 Skrevet Juni 27, 2010 Herlige biler ja... Men var brukte feil objektiv, så har så lav lukker som mulig uten at det blei helt jævlig... Brukte 70-200 mm opp av takluka på golfen min, relativt stiv bil, det var en dårlig kombinasjon... Men skal prøve å legge ut noen bilder senere, skal ut igjen og knipse i løpet av uka håper jeg! (me anna bil, og anna objektiv... ) Så da får vi se om du blir litt mer fornøyd! Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2831 Skrevet Juni 27, 2010 Oooog ett til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2832 Skrevet Juni 27, 2010 Tatt med Sony Ericsson w995 med svart-kvit, enkelt å greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2833 Skrevet Juli 2, 2010 Og ett par av mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2834 Skrevet Juli 3, 2010 Her er noen jeg ble ganske fornøyd med, selv om jeg egentlig ikke vet hva jeg driver med Siste bildet slengte jeg med bare for moro skyld, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2835 Skrevet Juli 5, 2010 Første forsøk med HDR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2836 Skrevet Juli 5, 2010 Her er et bilde av en kompis sin BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2837 Skrevet Juli 12, 2010 To nye bilder av S4en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2838 Skrevet Juli 12, 2010 Noen bilder av to Lexuser en kompis av meg detaila. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2839 Skrevet Juli 13, 2010 Et bilde tatt av min kompiss sin Golf "rat" og min passat hjemme til han. Redigert i: Photoshop og Lightroom Kamera: Nikon D40 Objektiv: Nikon DX 18-55mm Lukkertid osv. husker jeg ikke Gjerne gi ros og masse kritikk, liker konstruktiv kritikk da jeg er fersk i photogamet. Mvh. Aleksander Ps. elsker "old-school" looken på bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2840 Skrevet Juli 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2841 Skrevet Juli 14, 2010 (endret) noen panningshots fra "ringen" for to uker siden. Ingen korrigering eller photoshop enda. Stod i Brünnchen og folk kjørte forsiktig. Fikk ikke helt til forholdet mellom lukketid og farten på bilene. Ble ikke så skarpt som jeg ønsket. Konstant skiftende med sol og skyer laga plutselig mye veeldig mørke og veeldig lyse bilder 5D MKII med 70-200mm L ISII USM Boble 1/128sek f/16 ISO500 95mm Ferrari 430 Scuderia 1/128sek f/12.9 ISO250 115mm Audi B5 RS4 1/128sek f/12.9 ISO200 95mm Ford Mustang Shelby GT500 1/128sek f/11.3 ISO400 105mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2842 Skrevet Juli 14, 2010 Drømmelocation! [OT] Når jeg ser de bildene dine, så kjenner jeg at det bobler inni meg:) Gleder meg VILT til Gran Turismo 5! Heele Nürburgring!! [/OT] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2843 Skrevet Juli 15, 2010 Need For Speed Shift har heeeele Nürburgring, og det danker ut samtlige utgaver av GT (nyeste aner jeg jo selvsagt ingenting om) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2844 Skrevet Juli 15, 2010 Need For Speed Shift har heeeele Nürburgring, og det danker ut samtlige utgaver av GT (nyeste aner jeg jo selvsagt ingenting om) Gran Turismo 4 er den eneste jeg har testet på PS3 og Xbox som kommer i nærheten av å være nøyaktig.... På Gran Turismo 4 er landskapet rundt helt likt og, og det gjør at man kjenner seg lett igjen når man er der nede. På forza og nfs er det så mye rare greier i bakgrunnen at jeg som kjører der i virkeligheten mange ganger i året begynner og lure.. gleder meg til GT5: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2845 Skrevet Juli 15, 2010 noen panningshots fra "ringen" for to uker siden. Ingen korrigering eller photoshop enda. Stod i Brünnchen og folk kjørte forsiktig. Fikk ikke helt til forholdet mellom lukketid og farten på bilene. Ble ikke så skarpt som jeg ønsket. Konstant skiftende med sol og skyer laga plutselig mye veeldig mørke og veeldig lyse bilder 5D MKII med 70-200mm L ISII USM Jeg syns det alltid kommer knall fine bilder fra deg Thomas: ja : Fint at du legger ved bilde info, kjekt for oss andre glade amatører å ha noe å sikte seg inn mot. Drømmelocation![OT] Når jeg ser de bildene dine, så kjenner jeg at det bobler inni meg:) Gleder meg VILT til Gran Turismo 5! Heele Nürburgring!! [/OT] Need For Speed Shift har heeeele Nürburgring, og det danker ut samtlige utgaver av GT (nyeste aner jeg jo selvsagt ingenting om) Sammenlikne eller bland nå for guds skyld ikke noen bilspill inn mot "The Real Thing"! Jeg gleder meg veldig til slutten av august når jeg har booket neste tur nedover, da skal jeg kjøre heeele Nürburgring på ordentlig igjen!!! (Og det slår hvilket som helst bilspill med en 100gang!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2846 Skrevet Juli 16, 2010 Kamera: Canon EOS 50D Linse: EF-S 17-55 F2.8 IS USM Lukkertid: 1/40 Blender: f/3.5 Brennvidde: 55 mm ISO hastighet: 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2847 Skrevet Juli 16, 2010 Rimelig fornøyd med dette bildet som er tatt med damas 4 år gamle digitalkamera:p Legger det bare ut fordi det er pent i mine øyne: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2848 Skrevet Juli 16, 2010 Hvor er det der da Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2849 Skrevet Juli 16, 2010 Nøtterøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2850 Skrevet Juli 16, 2010 Minnet meg litt om den i Grimsbu, men var litt mer fargerik! Og tror du ikke stålhukommelsen min stemte, mente jeg hadde sett et bilde i denne tråden, låner et av Stig Arne A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...