#3051 Skrevet November 9, 2010 Ser ut som det er en sprekk i det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3052 Skrevet November 9, 2010 Veeeeldig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3053 Skrevet November 9, 2010 VELDIG lite erfaring med fotografering. Men har nå fått anskaffet meg et Canon Eos 550D kamera. Et bilde jeg tok tidligere i dag grunnet kjedsomhet. Prøver meg også litt fram i photoshop også. Svart hvitt og fjernet de fleste refleksjoner fra lys i felgen. Det er en start hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3054 Skrevet November 9, 2010 Ser ut som det er en sprekk i det:) Veeeeldig også Hvis dere ser på det midterste bildet så ser dere at det er sprekk i ett plastdeksel og ikke i innsuget. På nederste bildet er det mye vanskeligere å se hva det er for noe, men når du finner linja så ser du at det bare er plastdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3055 Skrevet November 10, 2010 Legger ut et bilde av den nye bilen Volkswagen Passat by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3056 Skrevet November 11, 2010 Var ute med en Q5 i helga og testa litt nye blits-teknikker. Tok nok bildet litt "langt" i etterbehandlinga, men men... Lightsetup pleease? I like! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3057 Skrevet November 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3058 Skrevet November 12, 2010 (endret) Prøvd meg litt i dag Og etter forespørsel: Legger ut et bilde til i den samme sladden. Ikke fullt så lyst. Prøver meg litt fram på redigering også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3059 Skrevet November 12, 2010 Simen.. Du har et annet bilde du også bør legge inn.. brom brom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3060 Skrevet November 12, 2010 Jasså, er det flere som har funnet tunellen oppå stadion, ja Volkswagen Passat by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3061 Skrevet November 12, 2010 Jasså, er det flere som har funnet tunellen oppå stadion, ja Volkswagen Passat by blowingwinds, on Flickr Hehe, jada Knallsted det egentlig. Ble bra bilde Andre : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3062 Skrevet November 18, 2010 Mulig jeg gikk litt "over the top" med redigeringa, men må jo prøves ut litt andre ting enn vanlig en gang iblant også. Blir med et gammelt bilde, da jeg fortsatt ikke har fått meg et nytt objektiv: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3063 Skrevet Desember 3, 2010 (endret) Høstbilder av amatørfotograf Porsche drosje " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3064 Skrevet Desember 3, 2010 Høstbilder av amatørfotograf Porsche drosje Se der ble det årnings vettu (Men er disse bildene så små originale? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3065 Skrevet Desember 3, 2010 Woops, Fikk ikke helt til det der gitt.. Ble nok litt små gitt.. Her er større: http://s1088.photobucket.com/albums/i333/jonsson125/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3066 Skrevet Desember 3, 2010 Noe av mine siste arbeider... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3067 Skrevet Desember 3, 2010 Bilder til T5 i mitt studie... hvem bør jeg velge? Personelig haller jeg mest for det nederste nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3068 Skrevet Desember 4, 2010 Lightsetup pleease? I like! Har skrevet litt om det på bloggen Her er en GIF som viser fremgangsmåten Sluttresultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3069 Skrevet Desember 4, 2010 Du er utrolig god til å ta bilder Joachim! skulle ønske jeg hadde de kunnskapene du har om kamera og lysbruk! ikke minst om redigering:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3070 Skrevet Desember 5, 2010 Bilder til T5 i mitt studie... hvem bør jeg velge?Personelig haller jeg mest for det nederste nå... Kjempe fine bilder begge to! Jeg likte først det nederste best, men nå synes jeg det øverste er bedre. Her er noen nye bilder fra meg: Gro [Explored] by blowingwinds, on Flickr Erik by blowingwinds, on Flickr Erik & Gro by blowingwinds, on Flickr Emil by blowingwinds, on Flickr Kristin by blowingwinds, on Flickr Kristin by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3071 Skrevet Januar 12, 2011 Prøvd meg litt mer i dag Canon Eos 550D Bilde 1: 1/8 Lukkertid 5,6 blender Iso 100 Bilde 2: 1/10 Lukker 5,6 blender Iso 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3072 Skrevet Januar 14, 2011 HOHO! Jeg fikk meg ny kjæreste i posten i går! Gleder meg til å få tatt dette i bruk (selv om jeg har brukt det en heeel del ganger før) Nå gjenstår egentlig bare Canon 70-200mm f2.8L på lista Her er et bilde av begge kameraene mine, 5d classic vs 5d mkii. Det gamle blir nok solgt om litt. Classicen har Zenitar 16mm f2.8 Fishy (manuell med AF Confirm chip) MKII har Olympus Zuiko 50mm f1.4 (manuell med AF Confirm i adapter) Her er litt mer close på MKII, den linsa er pårr, herlig bokeh, liten størrelse og kjennes deilig ut i hånda! Bildene er tatt med mitt Canon 500D med Canon 50mm f1.8 (backup-/street-kamera) Skal se om jeg ikke får slengt sammen noen bilder fra fotosesongen 2010! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3073 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg prøvde noe jeg ikke gjør for ofte sist helg. Portrettfoto Camera Canon EOS 5D Mark II Lens EF50mm f/1.8 II Exposure 1/160 Aperture f/5.6 Focal Length 50 mm ISO Speed 100 Også litt blits da. HOHO!Jeg fikk meg ny kjæreste i posten i går! Igjen, grattis. Blir noe annet enn MK 1´n det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3074 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg prøvde noe jeg ikke gjør for ofte sist helg. Portrettfoto Ja, da er det jo bare å fortsette med det! Likte godt de 50-talls bildene, spesielt fargene der. Litt sånn golden lizm lol! Edit: Sånn forresten, prøv å legg på litt grain på S/H portretter, fant noen filtre til PS for en stund siden, som legger på litt effekter. Ofte det hjelper ift. at det kan bli litt "flatt" uten, at det ikke blir for smuuud lissom. Om du skjønner Skarpheten holder seg jo uansett, da rundt øya osv. Kjenner til en fotograf, en relativt kjent fyr uten å si navn, som bruker en del grain/noise. MEN det er etter min mening waaaay too mucho. Kribler i fingra etter å finne et tryne jeg kan knipse litt av nå, sånn helst NÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3075 Skrevet Januar 14, 2011 Ja, da er det jo bare å fortsette med det!Likte godt de 50-talls bildene, spesielt fargene der. Litt sånn golden lizm lol! Takk for det. 50-tallsbildene ble ikke så verst de nei. Gikk faktisk å venta på 5D´n min når shooten skulle være. Irriterer meg at det ikke kom i tide, men det viser seg jo at gamle arbeidshester som 50D´n kan når de vil de også Edit:Sånn forresten, prøv å legg på litt grain på S/H portretter, fant noen filtre til PS for en stund siden, som legger på litt effekter. Ofte det hjelper ift. at det kan bli litt "flatt" uten, at det ikke blir for smuuud lissom. Om du skjønner Skarpheten holder seg jo uansett, da rundt øya osv. Kjenner til en fotograf, en relativt kjent fyr uten å si navn, som bruker en del grain/noise. MEN det er etter min mening waaaay too mucho. Kribler i fingra etter å finne et tryne jeg kan knipse litt av nå, sånn helst NÅ Jeg skjønner Gikk for en etterbehandling som vel er bedre egna for fargebilder, men måtte bare prøve meg litt frem. Har igrunn ikke noe dreisen på S/H i det hele tatt, så alle tips er gode tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...