#1926 Skrevet Juli 8, 2009 Heisann, morro med tilbakemeldinger Bildene er behandlet i photoshop for å få den rette trøkken. Utstyr som er brukt er Canon EOS 1Ds Mk3 med canon si EF 16-35mm linse. Innstillinger blir jo så som så siden redigering i PS alikevel gjør at bildet fraviker fra originalen... Håper dette var greit Mvh Kjetil Hadde vert artig å sett rett fra kamera, og etterbehandlet postet? Om du har det da?= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet Juli 8, 2009 Hadde vert artig å sett rett fra kamera, og etterbehandlet postet? Om du har det da?= Skal sove på den til i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet Juli 8, 2009 Hadde vert artig å sett rett fra kamera, og etterbehandlet postet? Om du har det da?= OK, Gjør ikke dette til vanlig, men hvis det kan virke inspirerende å se før/etter legger jeg ut originalen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet Juli 10, 2009 (endret) Et par paneringsbilder fra Nordschleife noen helger siden. 5616x3744 1/200 f11.3 ISO640 70mm 5616x3744 1/160 f13 ISO320 70mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet Juli 10, 2009 et par jeg tok her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet Juli 10, 2009 Såg greie ut de likte komposisjonen som drog enn innover i v form, men er horistonten ben her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet Juli 10, 2009 Såg greie ut de likte komposisjonen som drog enn innover i v form, men er horistonten ben her? takk takk:) jepp ska vær det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet Juli 10, 2009 Noen jeg tok i går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet Juli 10, 2009 Prøvd meg litt på HDR i kveld.. Aldri gjort det før, så kom gjerne med tips Og ja, skyggen av søpeldunken ødla bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet Juli 10, 2009 Kult bilde Kenth! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet Juli 10, 2009 Her er et til jeg tok i kveld.. Av bilen til Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet Juli 10, 2009 Noen her som tar HDR bilder som kan vise frem eksponeringene sine? Og hvor mange tar dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet Juli 10, 2009 Kjempekule farger! Tips til siste bilde! 1. Legg orginalbilde i PS ( Det med 0 som eksponering ) 2. Lag et nytt lag hvor du putter inn HDR bilde 3. Lag en MASK på HDR laget og visk ut HDR delen av bilen Tror det blir veldig kult! Jeg tipper bilen egentlig er svart? Vet ikke helt hvordan det blir, men ser kult ut i hodet mitt i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet Juli 10, 2009 Hans Frederik: Du tar som regel 3 bilder 1. Ett bilde med -2 i exp 2. Ett med 0 3. Ett med +2 i exp Bruk bracketing funksjonen i kameraet ditt! Om du har det! Også kalt "AEB" (Auto Exposure Bracketing) hos Canon hvertfall :-) Bildene spleiser du sammen med Photomatix! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet Juli 11, 2009 Kjempekule farger! Tips til siste bilde! 1. Legg orginalbilde i PS ( Det med 0 som eksponering ) 2. Lag et nytt lag hvor du putter inn HDR bilde 3. Lag en MASK på HDR laget og visk ut HDR delen av bilen Tror det blir veldig kult! Jeg tipper bilen egentlig er svart? Vet ikke helt hvordan det blir, men ser kult ut i hodet mitt i alle fall! Takk for tips Kan prøve meg frem på det en gang Ble litt heavy farger pga lyset som var der var utrolig sterkt. Men bilen er faktisk grå, ikek svart:p Fargen på bilen kom fram ganske riktig på forskjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet Juli 11, 2009 Bilde var dritstilig! Var bare en tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet Juli 11, 2009 Noen bilder til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet Juli 11, 2009 Ble litt inspirert av resultatene til Kjetil Hanssen over her og åpna opp photoshop en liten tur. Skillsa mine i PS er jo ikke i nærheten av hans, men jeg ble sånn tålelig fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet Juli 11, 2009 Du er absolutt inne på no Joachim! Ble bra, men ikke helt der oppe med Kjetils skills da! Either way, blodfet bilde:) Hvilke tools er det du bruker i ps her? Må nesten teste snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet Juli 11, 2009 Du er absolutt inne på no Joachim! Ble bra, men ikke helt der oppe med Kjetils skills da! Either way, blodfet bilde:)Hvilke tools er det du bruker i ps her? Må nesten teste snart:) Er litt klipping, liming og blurring "bare" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet Juli 11, 2009 Drit kult bilde Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Ble litt inspirert av resultatene til Kjetil Hanssen over her og åpna opp photoshop en liten tur. Skillsa mine i PS er jo ikke i nærheten av hans, men jeg ble sånn tålelig fornøyd Råbra levert !! Litt detaljer igjen da... slik som de to i speilbildet på fangeren som snart blir overkjørt... Alikevel et meget bra resultat ! Kul blogg du har forresten ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet Juli 11, 2009 Drit kult bilde Joachim Takker og bukker Råbra levert !! Litt detaljer igjen da... slik som de to i speilbildet på fangeren som snart blir overkjørt... Alikevel et meget bra resultat ! Kul blogg du har forresten ! Takk skal du ha. Burde jo ha tatt ett bilde med en slik behandling i bakhodet, men nå tok jeg bare ett bilde jeg hadde her og med mine minimale kunnskaper i PS er jeg skitfornøyd. Bloggen kommer seg, må bare passe på å oppdatere den litt oftere.. hehe.. Og de to det er speilbilde av i fangeren har bare å flytte seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet Juli 11, 2009 Å finne rette location er ikke bestandig lett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet Juli 12, 2009 Å finne rette location er ikke bestandig lett... Hvor er det bildet tatt? Er fra tromsø, men kjenner ikke igjen plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...