#1976 Skrevet Juli 10, 2009 Prøvd meg litt på HDR i kveld.. Aldri gjort det før, så kom gjerne med tips Og ja, skyggen av søpeldunken ødla bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1977 Skrevet Juli 10, 2009 Kult bilde Kenth! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1978 Skrevet Juli 10, 2009 Her er et til jeg tok i kveld.. Av bilen til Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1979 Skrevet Juli 10, 2009 Noen her som tar HDR bilder som kan vise frem eksponeringene sine? Og hvor mange tar dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1980 Skrevet Juli 10, 2009 Kjempekule farger! Tips til siste bilde! 1. Legg orginalbilde i PS ( Det med 0 som eksponering ) 2. Lag et nytt lag hvor du putter inn HDR bilde 3. Lag en MASK på HDR laget og visk ut HDR delen av bilen Tror det blir veldig kult! Jeg tipper bilen egentlig er svart? Vet ikke helt hvordan det blir, men ser kult ut i hodet mitt i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1981 Skrevet Juli 10, 2009 Hans Frederik: Du tar som regel 3 bilder 1. Ett bilde med -2 i exp 2. Ett med 0 3. Ett med +2 i exp Bruk bracketing funksjonen i kameraet ditt! Om du har det! Også kalt "AEB" (Auto Exposure Bracketing) hos Canon hvertfall :-) Bildene spleiser du sammen med Photomatix! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1982 Skrevet Juli 11, 2009 Kjempekule farger! Tips til siste bilde! 1. Legg orginalbilde i PS ( Det med 0 som eksponering ) 2. Lag et nytt lag hvor du putter inn HDR bilde 3. Lag en MASK på HDR laget og visk ut HDR delen av bilen Tror det blir veldig kult! Jeg tipper bilen egentlig er svart? Vet ikke helt hvordan det blir, men ser kult ut i hodet mitt i alle fall! Takk for tips Kan prøve meg frem på det en gang Ble litt heavy farger pga lyset som var der var utrolig sterkt. Men bilen er faktisk grå, ikek svart:p Fargen på bilen kom fram ganske riktig på forskjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1983 Skrevet Juli 11, 2009 Bilde var dritstilig! Var bare en tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1984 Skrevet Juli 11, 2009 Noen bilder til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1985 Skrevet Juli 11, 2009 Ble litt inspirert av resultatene til Kjetil Hanssen over her og åpna opp photoshop en liten tur. Skillsa mine i PS er jo ikke i nærheten av hans, men jeg ble sånn tålelig fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1986 Skrevet Juli 11, 2009 Du er absolutt inne på no Joachim! Ble bra, men ikke helt der oppe med Kjetils skills da! Either way, blodfet bilde:) Hvilke tools er det du bruker i ps her? Må nesten teste snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1987 Skrevet Juli 11, 2009 Du er absolutt inne på no Joachim! Ble bra, men ikke helt der oppe med Kjetils skills da! Either way, blodfet bilde:)Hvilke tools er det du bruker i ps her? Må nesten teste snart:) Er litt klipping, liming og blurring "bare" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1988 Skrevet Juli 11, 2009 Drit kult bilde Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1989 Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Ble litt inspirert av resultatene til Kjetil Hanssen over her og åpna opp photoshop en liten tur. Skillsa mine i PS er jo ikke i nærheten av hans, men jeg ble sånn tålelig fornøyd Råbra levert !! Litt detaljer igjen da... slik som de to i speilbildet på fangeren som snart blir overkjørt... Alikevel et meget bra resultat ! Kul blogg du har forresten ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1990 Skrevet Juli 11, 2009 Drit kult bilde Joachim Takker og bukker Råbra levert !! Litt detaljer igjen da... slik som de to i speilbildet på fangeren som snart blir overkjørt... Alikevel et meget bra resultat ! Kul blogg du har forresten ! Takk skal du ha. Burde jo ha tatt ett bilde med en slik behandling i bakhodet, men nå tok jeg bare ett bilde jeg hadde her og med mine minimale kunnskaper i PS er jeg skitfornøyd. Bloggen kommer seg, må bare passe på å oppdatere den litt oftere.. hehe.. Og de to det er speilbilde av i fangeren har bare å flytte seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1991 Skrevet Juli 11, 2009 Å finne rette location er ikke bestandig lett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1992 Skrevet Juli 12, 2009 Noen bilder til... Dette var kult, bare synd det var en stjernegris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1993 Skrevet Juli 12, 2009 Å finne rette location er ikke bestandig lett... Hvor er det bildet tatt? Er fra tromsø, men kjenner ikke igjen plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1994 Skrevet Juli 12, 2009 Hvor er det bildet tatt? Er fra tromsø, men kjenner ikke igjen plassen. Hvis du kjører øverst i bakken til breivika videregående, snuser litt til høyre vil du finne denne undergangen. Den fører opp til hovedgata ved universitetet, og var en fin snarvei i gamle dager hvis man skulle slippe unna noen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1995 Skrevet Juli 12, 2009 Kikka gjennom disken og fant noen eldre bilder også... + et par nye og et par andre bilmerker... Nå skal jeg slippe til dere andre igjen, så heretter blir det bare et bilde i ny og ne .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1996 Skrevet Juli 12, 2009 Meget bra bilder! Snakker vi rat look på caravella eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1997 Skrevet Juli 12, 2009 Meget bra bilder! Snakker vi rat look på caravella eller? Takk takk, bruker å si flammelakkert eller lowrider.. men her e det mange muligheter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1998 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1999 Skrevet Juli 13, 2009 Men du gjør en god jobb da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2000 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Heisann, Syns du leverer bra ! Klokkeklare bilder kommer man langt med selv om de er laaaaange i hekken... Bra levert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...