Anbefalte innlegg

Ny biltema polermaskin.

17-080 499,-

Noen erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne virker kjent... ser ut på en prikk som den jeg har som ble kjøpt på MEKK for sirka samme pris. Bare at det blå er gult på min. Aner meg at det er samme produkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også kljøpt denne maskinen, hva slags pute og backingplate dere ville brukt på den?

Jeg lurte på Meguiars polerputer da jeg bruker polish o.l. fra de.

Hvilke puter og hvilken backingplate vil passe denne og gi strøkent resultat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne virker kjent... ser ut på en prikk som den jeg har som ble kjøpt på MEKK for sirka samme pris. Bare at det blå er gult på min. Aner meg at det er samme produkt.

Jeg har også en lignende i gult, kjøpt på torshov for samme pris. det er en best tools maskin. Vibrerer litt men jeg vet ikke hva det kommer av??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå prøvd denne maskinen, og vil ikke anbefale denne. Mister turtall fort hvis den får motstand, og det virker som den skal begynne å brenne spontant.

Jeg har også kljøpt denne maskinen, hva slags pute og backingplate dere ville brukt på den?

Jeg lurte på Meguiars polerputer da jeg bruker polish o.l. fra de.

Hvilke puter og hvilken backingplate vil passe denne og gi strøkent resultat?

Du kan bruke Meg's sine puter, mange som liker de.

Eller så kan du bruke Scholl eller Sonus. Scandicshine har disse.

Kjøp også tilhørende bakingplate, gjerne en med mye skumgummi. De er gode å bruke.

Kjøp rundt 6-6,5". De er lettest å håndtere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser putene til meguiars er 7" men bacingplaten de har passer vel ikke til maskinen fra biltema da den vel har metriske gjenger på maskinen?

Dere har ikke en direkte link til en passende bakplate hos scandicshine?

Jeg funderer på disse tre putene fra meduiars

Cutting

Polish

Finish

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har en backingplate å anbefale på denne som de vet passer, så si ifra. Kjøpte meg en på fredag, men ikke fått brukt den enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da jeg handlet meg en slik maskin for kort tid siden.

Har byttet ut bakplata med plater fra 3m (14mm gjenger) i størrelse 125mm og 6".

Har nå tatt 2 biler, rubbing med Scholl spider pad og polering med 3m high-gloss puter. Har stort sett brukt den på 3, passende fart syns jeg. Resultatet har iaffal vært over all forventning.

Man blir sliten i arma etter å ha brukt denne i 7-8 timer, men jeg er uansett en veldig fornøyd nybegynner. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.