#1 Skrevet Oktober 31, 2007 Noen som vet hva som kan være feil? Virker som om det ikke er strøm bak til lysene. Hvor sitter bryteren til ryggelys? Bilen er en A6 99 mod sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 Skjekka sikringer? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2007 Skjekka sikringer? MVH Ja har sjekket dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Har Vag Com, kan jeg sjekke hvor feilen ligger med den? Evt. hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2007 den sitter på girkassa ca rett over der drivakslene går ut på samme side som starteren sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2007 den sitter på girkassa ca rett over der drivakslene går ut på samme side som starteren sitter Må under bilen da? Det er ikke der girspaken sitter altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2007 har du en mail adr så kan jeg sende deg et bilde av hvor den sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2007 Nei, den sitter nok på gearkassa.. Mulig du kommer til fra oversiden, har ikke vært så mye borti disse bilene, så sikkert noen andre som kan svare bedre en meg;) Lykke til i alle fall! MVH EDIT: Noen var veeeldig mye før meg.. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2007 har du en mail adr så kan jeg sende deg et bilde av hvor den sitter Det har jeg:-) gberre@hotmail.com Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...