Anbefalte innlegg

Eksistere dimmensjonen 225/35-20, ev 225/30,35-20? Vis de gjøre, hva blir prisen på noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksistere dimmensjonen 225/35-20, ev 225/30,35-20? Vis de gjøre, hva blir prisen på noe sånt?

Det kommer mer og mer, men utvalget er litt begrenset foreløpig mener jeg. Søk gjerne på nettet, en dimensjon jeg hørte finnes er Vredestein piggfire 245/30 20.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe pris på disse Runar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe pris på disse Runar?

Nei var Jons dekk og felg som tipsa meg. Sikkert ikke gratis, sist jeg sjekka pris på 245/35 19 så lå det på rundt 11.000 kr for 4 stk med en god rabatt, disse er sikkert ikke billigere. Men som sagt, aner ikke pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 235/35R19 og 235/40R18 til henholdsvis 5200 og 5800. Ble disse da alt annet i 19 og 18" med unntak av dritt korea og kina dekk kom på 10 - 18 000,-

Dekkene heter Wintrac xtreme og produsenten sier dette:

FEATURES BENEFITS

Equal distribution of pressure across the footprint Low noise levels throughout the tyre’s life-span Perfect driving performance in winter conditions

Speed ratings H, V and W True high-performance winter tyre with good course stability and steering precision

Developed by Giugiaro Design Powerful appearance due to aggressive, firm lines

Innovative sipe technology Straight sipes across the tread for a good grip on snow Zigzag sipes in the tread shoulders for perfect handling

Optimum Silica Processing™ (OSP™) in the tread compound Increased grip on wet surfaces Excellent aquaplaning stability Good performance on snow and ice

The WINTRAC XTREME is the first winter tyre to be developed in partnership with Giugiaro Design. Aggressive, firm lines give the W-shaped tread its powerful appeal. Sipe technology was a priority for Vredestein in the design of the WINTRAC XTREME. Optimum Silica Processing™ (OSP™) technology is incorporated in the fabrication of the tread compound, enhancing the winter performance and improving grip on wet surfaces. In addition, the equal distribution of pressure across the contact area ensures an even wear pattern, whereby low noise levels are assured throughout the tyre’s life-span.

design.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.