s2 coupe frontfanger på 90 sedan.

Anbefalte innlegg

Noen som har montert s2-frontfanger fra coupe og montert dt på 1 sedan? Eller vet hva som må gjøres?:confused:

har hørt noe om at de passer overens med litt modifikasjoner rundt festene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer, men hvis du ikke har B4 skjermer så blir det ikke 100 % ved skjermbuene....

Prøvemonterte på min i helga, driver og lakkerer nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder? Feks av når det ikke er 100% ved skjermbuene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg rekker og ta et i morra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke helt som på bildet heller, der er det vel heller en B3 fanger på en B4 som er feilen?

B4`n har rundere hjulbuer, derav bygger fangeren selvfølgelig litt mer ut mot hjulbuene. Monterer du den på en B3 ( typ89 ), vil fangeren stikke lenger ut enn hjulbuen din. Det er også en ganske omfattende jobb å skifte til B4 skjermer på en B3, for da må du nemlig skifte understell og full pakke, ellers vil hjulet heller ikke passe i buen, men vil se ut som hjulet har fått seg en smell og er plassert for langt bak i hjulbuen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

126c0d98dcd0c61a6a80f49874029e0f.jpg

Er denne fronten jeg har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg ser det ut som en B3 fanger det der.. Den første coupeen hadde B3 front, dvs B3 lykter, panser og grill, men den fikk hjulbuene som senere kom på B4, derfor er det ofte feil fra leverandører av styling etc, er ikke alle som klarer å holde styr på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok . Ja jeg må si att det har forvirret meg noen ganger også..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en god forklaring på dette feste eller?må til på det selv men har ikke kikka så mye enda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ble det hos meg, har mulighet til og dra de inn litt til og litt opp på sidene, men ikke mye.

IMG_6469.jpg

IMG_6477justert.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei ikke så gæernt det... hvordan festa du den foran da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrud i skjermene og festa med egenkonstruert vinkel i orginalfestene på fangeren og bilen.

Hadde tenkt og kjøpe orginal braket, men det tok meg 30 min og lage en som funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.