Vindusvisker på bakrute virker ikke (Golf stv)

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen på service. Der fant de ut at spylerdysa følger med viskearmen når den beveger seg. Da samboeren her om dagen skulle bruke viskeren på bakruta virket den ikke. Spyler dysa virker, men ikke armen.

Har sjekket om det er noen løse ledniger og så har jeg sjekket sikringen. Alt ser bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt garantert brutte ledninger mellom karroseriet og bakluka! Et veldig vanlig problem på de fleste stasjonsvogner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det er helt garantert brutte ledninger mellom karroseriet og bakluka! Et veldig vanlig problem på de fleste stasjonsvogner.

 

Tok av det gummi "leddet" som sitter mellom karosseriet og bakluka. Nesten alle ledningene manglet isolering og den blå ledningen til bakviskern var brutt:( Kommer til å måtte bytte hele ledningsbunten. Og jeg som elsker slikt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt ledningsnett til bakluka koster ca 500 hos Bilomsetningen her i Arendal. Min bror's 96 Golf Variant hadde samme problemet tidligere i år, men han bare brukte kabelsko og skjøtet ledningene. Det er det billigste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.