Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle se om det er flere i klubben / lokallaget som føler det er for lite begivenheter?

 

Slik lokallagssamlingene er i dag er det ikke mye å skryte over. Selvsagt samles det en del biler og folk, men det er jo ikke særlig spennende å stå under danmrksplass å sparke grus og se de samme fjesene hele tiden. Jeg husker det var noen som snakket om at vi skulle finne på mer aktiviteter med det nye styret på plass... Dette har ikke skjedd.

Hvor ble det av aktiviteter som banekjøring på Eikås, gokart på Midtun og grisekjøring på glattkjøringsbane??? Eller er det nå blitt slik at folk er redd for å få skitt på bilene sine og derfor ikke kan finne på noe?

Nå var jeg på treffet sist tirsdag og det var jo hyggelig å preike litt med folk igjen, men jeg er skuffet over oppmøtet av folk som kommer fra "nordom brua". Dette kan jo ha noe med hvor vi møtes når det er samling. Burde vi ikke begynt å se oss om etter alternative treffplasser? Dette kan kansje hjelpe på oppmøtet. Samtidig må styret ta innover seg at de etter min mening ikke har gjort en god jobb hva angår aktiviteter. Ett treff med kjøring er ikke noe å skryte av for ett stort lokallag som Bergen...

 

Dette er ikke ment som kritikk av enkeltpersoner. Håper vi kan sette i gang en debatt om skifte av treffplass og hvilke aktiviteter vi bør klare å presse inn i løpet av ett år...

 

Det er nå i grenseland for meg hva angår videre medlemsskap... Håper folk kan åpne øynene sine...: bråk ::shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg Christian. Hvor ble det av alle tingen som skulle bli så mye bedre.

 

Bra at noen tar opp det som mange har tenkt på lenge. Men dette er jo noe vi andre kan ta tak i, selv om ikke styre gjør noe. Kreves ikke så mye jobb for å få til noe. Må ikke bare sitte å vente på styre. Men ta tak i dette selv. Men da er det veldig viktig med GOD komunikasjon. Hvis man feks velger og bytte på hvor tirsdagstreffet skal holdes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som deler mine meninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har et godt poeng her. Nå vet ikke jeg hva det nye styret har sakt, har ikke vært aktiv så velig lenge på forumet, men flere aktiviteter hadde vært konge:D

En felles rundttur rundt om hadde vært kult(noe alla tour de Mjøsa) med noen som kunne ta masse bilder, og spesielt kjørebilder av bilene hadde vært kult....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dere kommer med tilbakemld folkens! Og dette sette iallefall jeg pris på.

 

Ja jeg er enig i at det har vært lite som har skjedd hos oss dem siste mnd. Jeg kan forklare for min del at jeg har holdt så mye

på med oppussing av kjøkken og jobbing hele døgnet. og da har desverre dette gått utover lokallaget.

Men snakket faktisk med en go del igår og ble enige om at neste Tirsdagstreff kunne vi tenkt oss og ta på Bowlingen på Vestkanten.

Regner med at det er flere som har lyst til og bli slått i Bowling av meg......hmmmm Bring it!

 

Det er også slutten av en lang sessong og jeg tror flere er litt lei bil akuratt nå.....Men dette skal vi nok få sett og få snudd på nå på ny året. Og det er også som Thomas sier mulig og legge ut ider og spørre om noen vil være med for eksempel på en fotoshot en kveld uten at dette skal gå gjennom oss i styret. Det er også vedlig dumt at nå Gocarten er lagt ned da vi hadde mange bra treff der opp.

 

Anngående treffsted er dette vært diskutert 100ganger før og det ender alltid opp med at vi blir på Danmarksplass. Men sitter noen på ett bedre sted si det gjerne her til oss! Vi er int i alt av forslag. Det vi mest kunne tenkt oss er ett sted hvor man også kunne satt seg inn og eventult fått seg noen og drikke/spise spørr du meg da.

 

Det som jeg nå har jobbet med er neste sessongen og ting som er i boks er som følger:

 

. Treff hos Solberg Dekk med gode tilbud!

. Quality-Autoimport kveld.

. Glattkjøring på Voss og mulig Sotra.

. Grill og Crusing til Flom.

. Pubkvelder/Bowling kvelder/Fotokvelder.

. Ny Fotosession av HELE Lokallaget til nettsiden våres.

. Garasje besøk (noen som inviterer??)

. Forhandler besøk hos BO-Racing når nybugget står ferdig.

 

Dette er som sagt noe av hva som kommer på nyåret og jeg håper vi kan få til enda mere fremover. HUSK at vi er ALLE sammen om at dette lokallaget skal bli så bra som mulig, og vi trenger hjelpe og tips om alt.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bedre ut Tthomaz. Men er vel flere i styrtet enn bare styrern. Alle får sette seg litt i tenke boksen. Blir det bowling nå til tirsdagen da eller?? Kommer vel en egen tråd om det. Jeg har tenkt på garasje treff hos med men problemet er at det ikke er nok parkeringsplasser på trange laksevåg. Men kommer tilbake til noe mer konkret senere i vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett er det jo ikke bare styret som må i tenkeboksen. Medlemene i lokallaget må jo også komme med forslag. Disse forslagene bør taes alvorlig, ellers er det ikke mye til "lag" i lokallaget.

Førsteinnlegget i denne tråden tar bare opp det jeg har har merket meg de siste 6 - 7 månedene. Det er sikkert andre som har ting på hjertet og jeg oppfordrer på det sterkeste å komme med disse. Det er ikke slik at man skal bli frosset ut av den grunn, men uten disse meningene og innspillene kommer man jo ingen vei.

Når det kommer til Tthomas sitt svar om møteplassen synes jeg dette blir avfeid litt for enkelt. Det finnes masse store arealer man kan bruke. Her må man bare være flinkere til å leite. Men det skal jo ikke stikkes under en stol at det er lett for å tiltrekke seg Polities oppmerksomhet (på feil måte) om en bare tar seg til rettes. Her må man få en dialog med grunneiere o.l.

Av jobbrelaterte grunner kan ikke jeg stille på treff så ofte som jeg ønsker, men om man kommer til løsninger med en samling en helgedag i måneden løser jo dette seg litt. Om man også er fleksibel med tanke på møteplassen blir det straks mye lettere.

 

Derfor oppfordrer jeg alle medlemmene i lokallaget om å komme med innspill her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at folk engasjerer seg og kommer med innspill !

 

Jeg prøvde å få til et isbane treff på Haukeli sist vinter. Desverre tillot ikke den varme vinteren dette, men dersom det er interesse for det kan vi prøve å få til en ny tur i februar/mars. Har vert der og kjørt før og det var kanon bra !! Ikke så sinnsykt langt fra Bergen heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i alle fall ett godt forslag. Jeg er med på slike ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fint ut det, alt for langt å reise til funesdalen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

. Grill og Crusing til Flom.

 

hvor er flom? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er flom? :P

 

Flom er like i nærheten av Lærdalstunnelen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Alexander skulle fram til er, at det heter Flåm. Og etter bostedet hans å se, så bor han ikke langt unna :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, og cruising til flom trenger vi jo ikke, det er jo bare å ta seg en tur rundt i nabolaget her i Bergen... ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Alexander skulle fram til er, at det heter Flåm. Og etter bostedet hans å se, så bor han ikke langt unna :P

 

det stemmer:P

måtte bare pirke litt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, og cruising til flom trenger vi jo ikke, det er jo bare å ta seg en tur rundt i nabolaget her i Bergen... ;-)

 

en cruise tur til flåm rundt sommertider til neste år er jo bare knall:) er veldig flott i flåm og i aurland om sommeren;) masse folk, eget bryggeri, flotte omgivesler og mange flotte plasser å grille å ta en pils på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en cruise tur til flåm rundt sommertider til neste år er jo bare knall:) er veldig flott i flåm og i aurland om sommeren;) masse folk, eget bryggeri, flotte omgivesler og mange flotte plasser å grille å ta en pils på:)

 

ja, en tur til Flåm mener jeg da skulle være fint.

 

min hentydning til flom var flommen (vannmassene) vi har hatt i Bergen den siste uken... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dere til temaet i tråden da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.