#1 Skrevet November 1, 2007 Har 3 felger jeg skulle ha retta, den ene har 3 bulker paa insiden de andre er bare litt skjeve. Har pr0vd Agder Supply, men der var de bare negative og klagde over hvor mye de hadde aa gj0re. H0rte om en fyr i Kr.sand som retta for 400 kr felgen, men det er alt jeg husker. Hjelp: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2007 Autoteknikk på strai retta 2 av mine... Tror jeg betalte litt over 700,- for alt. Men kommer ann på hvor mye arb det blir med de sa han når jeg spurte på pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Takker Noen som vet om noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 et dekk firma i kvinesdal retter felger. ligger veg i veg med statoil stasjonen i sentrum,husker ikke navnet,men kan finne ut av det om du vil.kanskje litt langt vekke da eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2007 Dekkpartner, Ivars Dekkservice AS tlf 38 35 70 42 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2007 hehe bra noen husker noe..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2007 Blir nok litt langt tror jeg ja, men takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2010 noen i arendals området som retter felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2010 Hør med Agder supply på Blakstadheia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2010 Har pr0vd Agder Supply, men der var de bare negative og klagde over hvor mye de hadde aa gj0re. tror han har hørt med agder supply hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2013 Noen som vet om det er noen i Kristiansand som retter felger nå? Autoteknikk har slutta med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2013 forrige gang jeg kjøpte dekk på dekkbørsen så sa dem at de kunne rette felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2013 forrige gang jeg kjøpte dekk på dekkbørsen så sa dem at de kunne rette felger. Takk! Da skal jeg høre med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...