Nye baklykter til Audi Coupe.

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter nye baklykter til min Coupe..helst mørkem, eller hvite.

 

Har Treser baklamper nå, men den ene har en del sprekker, og er full av vann.. :(

 

Noen som vet om det er å få tak?

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De eneste nye lampene du får til Coupeen er enten de originale eller USA-lampene som har røde blinklys bak og sidemarkeringslys "bortenfor" blinklyset. Det finnes ingen som lager sorte eller hvite baklys til Coupeen pr i dag.

 

USA-baklykt:

 

Coupe_baklykt-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

De eneste nye lampene du får til Coupeen er enten de originale eller USA-lampene som har røde blinklys bak og sidemarkeringslys "bortenfor" blinklyset. Det finnes ingen som lager sorte eller hvite baklys til Coupeen pr i dag.

Dvs det lyser rødt i siden der da eller?

Og det er vel bare å sette i oransje pære, så blir det litt oransje lys? Eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse skulle du hatt! Men jeg tror du bare får dem til sedan desverre...

 

FKRL8051.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Dvs det lyser rødt i siden der da eller?

Og det er vel bare å sette i oransje pære, så blir det litt oransje lys? Eller? :P

 

Nei, rødt lys uansett om du har klar eller oransje pære på innsiden, fordi det er ordentlig rødt glass akkurat som i baklyset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Disse skulle du hatt! Men jeg tror du bare får dem til sedan desverre...

 

FKRL8051.jpg

 

Finnes bare til T89 sedan (87-91) men burde vel da også passe på B4 Avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

Disse skulle du hatt! Men jeg tror du bare får dem til sedan desverre...

 

FKRL8051.jpg

Også finne ei skiltplate som matcher da.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

De eneste nye lampene du får til Coupeen er enten de originale eller USA-lampene som har røde blinklys bak og sidemarkeringslys "bortenfor" blinklyset. Det finnes ingen som lager sorte eller hvite baklys til Coupeen pr i dag.

 

USA-baklykt:

 

Coupe_baklykt-vi.jpg

 

Hm..var tøff den igrunn.. men hvor er det man kan få tak i den da?

 

Sikkert ingen her i norge som har de der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

FKRL8051.jpg

 

Er dette noe som har kommet nå? Syns de så litt fine ut, men har aldri sett de på audi 80 før, noen som har bilde? Blir kanskje litt for jålete... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke FK Automotive som har disse i sitt sortimang. Men har hørt rykter om at det er en evighetslang leveringstid på disse(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det FK så kan man nok beregne lang leveringstid ja... De er vel ikke akkurat de kjappeste til å sende hit til oss på berget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er FK som har de hvite/røde ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø

Hm..var tøff den igrunn.. men hvor er det man kan få tak i den da?

 

Sikkert ingen her i norge som har de der..

 

De skal i realiteten kunne bestilles fra en hvilket som helst VAG-forhandler. Du må bare ha delenummerne!

 

895 945 217A Venstre

895 945 218A Høyre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lakkere selv, blir det seende slik ut...:

DSC00425.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken "type" lakk bruker du, og evnt. hvor har du kjøpt den? De fleste bilrekvisitabutikker selger vel kanskje lakk beregnet for lykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuning.no

 

Ble veldig bra resultat, ser orginalt ut spør du meg....jeg ble iallefall veldig fornøyd...

 

lakkerert bare ytterst 2-3 lag, for så og ha på et par lag klarlakk over hele lykta.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuning.no

 

Ble veldig bra resultat, ser orginalt ut spør du meg....jeg ble iallefall veldig fornøyd...

 

lakkerert bare ytterst 2-3 lag, for så og ha på et par lag klarlakk over hele lykta.. : rock :

 

 

Det blir kjempe resultat ;) ! har gjort det på de fleste bilene jeg ar hatt. Men vil gi et lite tips! IKKE kjøp de på tuning.no! det er vanlig transparant lakk de selger i bitte små bokser til 350kr! Du finner akkurat samme lakk på bilxtra,mekonomen å slikt for ca. 80kr boksen.Det er AKKURAT samme lakk. Så ikke gå i samme fella som jeg gjorde.Spørr etter Transparant lakk,du får sort,rød og blå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

es tuning s2 har mørke baklys tror jeg de er pene. de ser fabrikk laga ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir kjempe resultat ;) ! har gjort det på de fleste bilene jeg ar hatt. Men vil gi et lite tips! IKKE kjøp de på tuning.no! det er vanlig transparant lakk de selger i bitte små bokser til 350kr! Du finner akkurat samme lakk på bilxtra,mekonomen å slikt for ca. 80kr boksen.Det er AKKURAT samme lakk. Så ikke gå i samme fella som jeg gjorde.Spørr etter Transparant lakk,du får sort,rød og blå.

 

Jeg bestilte lakken som Frank har brukt ( vi lakkerte sammen ). Disse boksene er ikke små bokser, men helt vanlige lakkbokser med MOTIP transparentlakk.. Bestilte lakk derfra for et par år siden, da fikk jeg en bitteliten boks og bestilte derfor to stk denne gangen, men det var ikke nødvendig da vi fikk to stk vanlige. Vi lakkerte begge lyktene ( to sett ) først èn gang, men ble ikke fornøyd, så vi fjerna lakken og lakkerte på nytt + brodern lakkerte sine. Dette var da med èn boks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får bestillt svarte på VAG, kunne det i hvertfall, men de koster jo rundt 5000 for et sett også da og det er uten skiltplata!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som har kommet nå? Syns de så litt fine ut, men har aldri sett de på audi 80 før, noen som har bilde? Blir kanskje litt for jålete... ?

 

Her er et bilde på en 80.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde på en 80.

Det ble iaffal spesielt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.