#1 Skrevet November 1, 2007 Jeg monterte EBC TurboGroove skiver i jan/feb i år, men syns de ruster endel. Disse skal jo være innsatt med noe greier som gjør at de ruster mindre (trodde jeg). Se på bildet. (Jeg mener selvfølgelig ikke rusten som er på bremseflaten.) Er dette normalt? Bør jeg reklamere på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2007 helt normalt og ingenting og bry seg om! belegget som ligger der blir borte av stadig og bli oppvarma og nedkjølt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2007 En runde med varmespray en gang i året holder det sånn noenlunde i sjakk! Men belegget forsvinner, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2007 Mine org skiver ser akkuratt like ut som for 5 mnd siden når bilen var ny - så det finnes nok stoffer som tåler dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2007 Kommer helt an på bruken hvor lenge det belegget sitter. Er ikke mye igjen etter noen ruder på bane o.l. Derimot ved kun normal bruk holder det en god stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2007 Mine Cquence skiver er sorte og fine ennå de,og de har vært gaaaanske varme ett par ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2007 Det kan godt hende, men trådsstarter spurte om EBC Turbogroove. Disse er kun eloksert, ikke coted som de som er sorte. Har ikke erfaring med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...