har problemer med bremser, og varsel lampe i dasjbord.

Anbefalte innlegg

var nylig på eu kontroll, og fikk da stryk på bremseskiver, byttet disse i dag men varsel lampen i dasj bordet gikk ikke bort! klossene er langt fra slitte og jeg har nok bremse veske. hvorfor forsvinner ikke lampen da? utrolig irriterende! er snakk om audi a6 98 1.8tq

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel kansje fjerne feilmelding i vagcomen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fryktet jeg måtte det :( har ikke slikt High tech utsyr slengende i garasjen, må vel innom verksted da. vell, takk for raskt svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke nødvendig å "resette" denne lampa med diagnoseverktøy. Den slokker hvis slitasjeindikatoren på klossene enda ikke er i kontakt med bremseskiva og ledningene er hele uten brudd.

Skiftet både foran og bak? Regner med den har sensor begge steder? V.F og H.B. Sikker på at klossene ikke er slitt? De varsler ganske tidlig nemlig. Husk også at den indre klossen som regel er mer slitt enn den yttre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden jeg..

Jeg har samme problem, men varslingen er ikke konsis. Den kommer og går litt.

Møller har sjekket alle følerne, og mener at disse ikke er noe problem.

Jeg har imidlertid en kortslutning i ledningen til bakluka (sedan).. kan denne stelle i stand slike problemer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.