#1 Skrevet November 1, 2007 Har en 90 quattro med bremsetrøbbel! Plutselig i dag ble pedalen så jævli hard, så begynte det å blinke utropstegn i dashen! Stoppa bilen og lot den stå en stund men hjalp ikke, pedalen er like hard.... Jeg har hatt litt ulyd i servo og, så prata jeg med en om dette, han trodde det var tandempumpe på den her, er det noen som vet det sikkert? Og det kan vel være ganske logisk att det er den i og med att jeg har litt ulyd i servo og plutselig mister bremsetrykket/kraften!?!? Noen som vet pris på noe sånt nytt/brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2007 Hvis det er en femmer motor, så er vel servopumpa og "bremsevakumpumpe" en og samme del ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Hvis det er en 20v femmer ja.. Sjekk oljenivå, rem og lekkasjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2007 jepp er en femmer.... har hørt på ny pumpe i dag den het servo tandem zf vingpumpe tror jeg. . der er det vel ett uttak til slangen for bremsekraft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2007 Joda, men at alt forsvinner sånn plutselig er ekstremt uvanlig. Sikker på at det ikke er luft noe sted eller at oljebeholderen er tom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...