#51 Skrevet September 5, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Finnes det noe artig i Arendal, er det vel ikke no problem å ta en tilsvarende søndags tur dit hel gutta?? Dyreparken er ikke akkurat bilrelatert, nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 5, 2004 Genial tur, håper det blir flere lure påfunn, Arne... Virkelig bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Dyreparken er ikke akkurat bilrelatert, nei Hehe, nei. Ikke akkurat.. Er det dyrepark i Arendal å eller....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ola Christensen Genial tur, håper det blir flere lure påfunn, Arne... Virkelig bra!! Hei Ola, send meg e-postadressen din på PM og du mottar fullversjonene av "Golfen i fart-bildene". Hyggelig at du likte påfunnet mitt...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 6, 2004 Var bra det her. My fine biler og sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Var bra det her. My fine biler og sånn... du var jo ikke med en gang da.. for gæli å prioritere litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 6, 2004 Tatt på Shell'n på Skedsmokorset før det ble MANGE av oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya du var jo ikke med en gang da.. for gæli å prioritere litt;) Fred var med han, bare synd at han måtte reise hjem før fra Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 6, 2004 Det var Svein Erik han sikta til... Detta kan jo unngås om du QUOTER vettu Luis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Just Cruising.... Lekkert!!! :tilber: Takk for en veldig hyggelig tur. Jeg melder meg gjerne til tjeneste for cruising-generalen når som helst jeg. Og med Walkie-Talkie så ble jo kjøringen utrolig sosial også, det var et geinalt påfunn. ;o))) Og det var jo nesten ikke noe "tull" på sambandet heller? Hehehe. Ifart-bildene ble jo VELDIG tøffe, og jeg blir veldig fornøyd hvis jeg kan få dem i fullformat på mail til: roger.kristiansen@moller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Takk for en veldig hyggelig tur. Jeg melder meg gjerne til tjeneste for cruising-generalen når som helst jeg. Og med Walkie-Talkie så ble jo kjøringen utrolig sosial også, det var et geinalt påfunn. ;o))) Og det var jo nesten ikke noe "tull" på sambandet heller? Hehehe. Ifart-bildene ble jo VELDIG tøffe, og jeg blir veldig fornøyd hvis jeg kan få dem i fullformat på mail til: roger.kristiansen@moller.no Will do, men har dem på hjemmemaskinen. Kommer i ettermiddag. Ang. radiopraten, så var det ikkeno`tull nei....vi er da seriøse...Roger over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Will do, men har dem på hjemmemaskinen. Kommer i ettermiddag. Ang. radiopraten, så var det ikkeno`tull nei....vi er da seriøse...Roger over Den er grei. Takker så mye på forhånd. Neida, ikke noe tull på radio. Det har vi ikk... ikke hørt. Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 6, 2004 Jøss, var du også med John? Nå vart jeg imponert... stjerne i boka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 6, 2004 Satt 10 min unna Mc`ern i bursdag hos svigers jeg da .... Var på vei bort da jeg fikk beskjed om at dere var dratt.... . . . . Jaja, får prøve å få til noe slikt en annen gang også da, ser skikkelig vellykket ut! Masse kule bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 6, 2004 Vi ønsker oss flere bilder!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 6, 2004 ola sin golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 6, 2004 mere tt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 6, 2004 et par vw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 6, 2004 syns poloen var fin, jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 6, 2004 jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 6, 2004 et av få vag innslag på museet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 6, 2004 ikke vag, men strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 6, 2004 er glad vi ikke har så trege brannbiler idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Det var Svein Erik han sikta til... Detta kan jo unngås om du QUOTER vettu Luis jge gjorde det jeg;) hehe.. bare noen som er litt rakse i venndiga bare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 8, 2004 Har noen bilder av den lilla Boraen til John kopperud ??? Kan sendes petter.havelsen@vwaudi-club.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...