Høstcruisingbilder - Lillehammer

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

A3'en din er HOT Roger!

 

TUSEN takk. Godt å høre at det er flere som er enige i at det jeg har gjort kler bilen. Takk takk takk takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, denne er fet... : tilber :

a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du interessert i bildene av bilen din Roger, så kan du gi meg mailadressen din på pm så skal jeg sende dem over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen

Er du interessert i bildene av bilen din Roger, så kan du gi meg mailadressen din på pm så skal jeg sende dem over :)

 

Takker så mye for all ros, blir nesten ille berørt jeg.

 

Jeg vil gjerne ha bildene jeg vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel føye meg til rekken av ros til denne A3`n jeg også.. Helt rå bil! Ikke for mye men likevel et sinnsykt blikkfang, liker den veldig godt, noe du sikkert merket da jeg lå foran deg fra Rudskogen og fikk vennina til dama til å knipse litt bilder ;) ( ho ville ha bildene ho også forresten.. "Seee den fiiine bilen!" hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Får vel føye meg til rekken av ros til denne A3`n jeg også.. Helt rå bil! Ikke for mye men likevel et sinnsykt blikkfang, liker den veldig godt, noe du sikkert merket da jeg lå foran deg fra Rudskogen og fikk vennina til dama til å knipse litt bilder ;)

 

Det var du det ja? hehehe.

Jeg fikk med meg det vet du.

 

Takk takk takk takk igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg er helt enig med resten her.

Nydelig bil!

Jeg må innrømme jeg glante fælt i speilet mitt da du lå bak meg ned fra veimuseet og til Strandtorget! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Ja jeg er helt enig med resten her.

Nydelig bil!

Jeg må innrømme jeg glante fælt i speilet mitt da du lå bak meg ned fra veimuseet og til Strandtorget! :D

 

Jeg kan ikke annet enn å takke så veldig ydmykt jeg. Det gjør det verdt pengene å få anerkjennelse for det man gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Bilde oversendt

 

 

har noen flere av dere bilder av John sin bil ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan alle som har tatt bilder fra Høstcruisingen til Lillehammer sende disse til min mail.

 

De skal brukes til en reportasje i Treffpunkt.

 

Bilder sendes: petter.havelsen@vwaudi-club.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Håvelsen

Kan alle som har tatt bilder fra Høstcruisingen til Lillehammer sende disse til min mail.

 

De skal brukes til en reportasje i Treffpunkt.

 

Bilder sendes: petter.havelsen@vwaudi-club.no

 

Hvordan størrelse vil du ha på de?? Kan jeg bare sende de som det er eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Hvordan størrelse vil du ha på de?? Kan jeg bare sende de som det er eller?

 

Best mulig kvalitet, inngen begrensninger på min mail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra bilder her, men ser dårlig ut med Classic cars på dette treffet. :( Fant bare scirocco`n til Fred og bobla på museumet jeg. Finnes det ingen mellom oslo og Lillehammer som har gamle biler?? Skal vel kansje ikke si no jeg som ikke var med sjøl. Men sånn er det når man ikke rekker bilsakkynig for å låne skilter før dem stenger. :( Får drite i jobben å prioritere treff neste gang tror jeg. hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov

Mye bra bilder her, men ser dårlig ut med Classic cars på dette treffet. :( Fant bare scirocco`n til Fred og bobla på museumet jeg. Finnes det ingen mellom oslo og Lillehammer som har gamle biler?? Skal vel kansje ikke si no jeg som ikke var med sjøl. Men sånn er det når man ikke rekker bilsakkynig for å låne skilter før dem stenger. :( Får drite i jobben å prioritere treff neste gang tror jeg. hehe :D

joda, men de som har classic biler gidder ikke å stille eller så ligger de hjemme og purker og sover : sove : : sove : : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

joda, men de som har classic biler gidder ikke å stille eller så ligger de hjemme og purker og sover : sove : : sove : : sove :

 

Da må vi se å få vekket dem. ;) Håkon var vel en av dem. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov

Da må vi se å få vekket dem. ;) Håkon var vel en av dem. :D

Ikke for å nevne navn, så var Håkon en av dem...hehe

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett til.. (synd de må gjøres så små)

im001413_.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Ett til.. (synd de må gjøres så små)

:tilber: :tilber: :tilber: KONGEBILDER... sitter bare å gliser her... Helt rått!! 100000 TAKK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

:tilber: :tilber: :tilber: KONGEBILDER... sitter bare å gliser her... Helt rått!! 100000 TAKK

 

No problem :)

Blei bra det underste.. :D

 

Var på Right On en tur i dag, på Gardermoen. Fikk tatt noen bra bilder der oxo. Kan jo legge ut ett da. Litt off topic, men men :)

img_0401_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grei location (ved pplassen for racewayen ikke sant?)

 

men selve bilen skulle vært nærmere kameraet så hadde det vært bra. (min mening da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

grei location (ved pplassen for racewayen ikke sant?)

 

men selve bilen skulle vært nærmere kameraet så hadde det vært bra. (min mening da)

 

Har tatt mange bilder, nærme og langt unna, men når jeg må forminske de så mye som fra 1,5 mb og til under 100 KB får det ikke blitt så mye bedre.. desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.