#1 Skrevet November 2, 2007 Peppes? Øl? i år og? når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2007 Eg e med!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2007 Det hadde vært gøy. Jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2007 Ja dette pleier vi jo og ha så detta må vi få til synes jeg. Noen som mener at nest siste helgen i November er aktuell?? Blir jo sånn at sikkert ikke alle kan komme da men tanke på julejobbing, men vi finner en dato og tar det derifra. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2007 dette høres bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2007 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2007 For å si det sånn.. Jeg har aldri VÆRT mer med:) Dette blir bra.. Mvh Joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2007 hehe jeg er med hehe og det er vel flere som er og vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2007 Ja, dette e jo ikkje dumt. Har nettopp kommet hjem fra Peppes og pils-kveld med jobben, så da må vi jo ha med klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2007 danskebåten!!! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2007 danskebåten!!! hehe.. Englandsbåten...hehe... Hint hint.. rundt 1400 pr pers. Eg og noen andre reiser Torsdag 29 Nov fra bergen. Men Pizza og øl på peppes er jo en glimrende ide, er vel ikkje så veldig mange her som bare kan ta fri fra jobb og skule i hytt og pine antar eg! Mvh Sn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2007 Ja dette pleier vi jo og ha så detta må vi få til synes jeg. Noen som mener at nest siste helgen i November er aktuell?? Blir jo sånn at sikkert ikke alle kan komme da men tanke på julejobbing, men vi finner en dato og tar det derifra. TThomaz Er ikke vi på essen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2007 Julebord det høres berre lekkert ut det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2007 Blir mye eksamener for min del fremover, men julebord høres jo interessant ut. Skal ikke se bort ifra at eg blir med hvis eg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 11, 2007 Frisker denne opp litt.. Lørdag 15 desember, høres det høl i huet ut eller? Vet at det er høysesong for julebord no, så det passer uansett aldri for alle. Kan jo være det er fullt også, sikkert lurt å bestille bord snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2007 Blir det den 15? Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 18, 2007 Jeg kan desverre ikke den dagen....og heller ingen andre helger fram til Jul dersom ikke noen skulle skje. Jeg mener vi heller drar igang en real fest og pizza rett over nytt år. Da kan vi også feire 2 ting og det vil også være flere som sikkert kan være med da. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 18, 2007 Ett fett for min del, men ta det før den 10. januar. Da må jeg i militæret:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 20, 2007 Jeg er med i Januar:D Så lenge det ikke blir før den 2 da jeg er offshore da:p Mvh.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 20, 2007 Januar er jo en fin mnd det og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 26, 2007 Sparker denne opp i topp igjen. Foreslår helgen 5/6 januar. For med passer dette ypperlig, og det er såpass lenge til at folk kan holde av kvelden. Da kan vi feire det nye året enda en gang, og pluss at vi sikkert får vår kjære lokallagsleder med siden han ikke har tid desember. Skal vi holde avstemning på dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 27, 2007 Høres bra ut for min del: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 27, 2007 Høres bra ut for min del: rock : Ja, håper det gjør det for de fleste. Skulle hatt flere svar her slik at vi fortest mulig finner ut om det er en passende dato eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2007 Det eneste dumme er at jeg skulle feire bursdagen min den helgen men jeg kan fint utsette det Sooo I'm down:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2007 I`m down... Eller in.. Hørest veldig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...