Anbefalte innlegg

Løfter denne igjen.. Noen flere som er for eller imot 5-6 januar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer aldri til og finne ein dag det passer for alle. Så det er berre og bestem seg for ein dag så får folk melde seg på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med så lenge jeg er hjemme fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser til varmere strøk den 5.,så ser ut som jeg kan gå glipp av dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparker denne opp i topp igjen. Foreslår helgen 5/6 januar.

 

Med på denne:) 5-6 høres bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med uansett i Januar:D Da skal jeg jo være hjemme å fortrenge vonde slingreminner fra nordsjøen: flau : Såå hvorfor ikke ta en øl eller to i prosessen?:D

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nytilflyttet Bergenser er jeg selvsagt med!

 

Ser stadig gromme (potensielle medlems-)biler rulle rundt i området her, kjekt å møte de som sitter bak rattet også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha telt opp dem som er med så er det vel rundt 15 stykker som so far er med. Skal vi bestille bord for 15 til enten 5 eller 6, eventuelt hvem skal gjøre det? Hvis noen har dritlyst å gjøre det skal de få lov:o Så blir det kanskje et lite julebord på oss allikevel:venner::jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan nok regne meg som 2:) Nytt kvinnelig medlem har joinet klubben med sin GTi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hjemme før den 8, så da må nok jeg melde pass :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord for 20 stykker fredag 4 januar. Hadde tatt grundig feil av datoen, da jeg trodde fredagen var 5. Menmen, håper det det ikke ødela for noen:o Bestilte for 20 da det alltid er noen som henger seg på i siste liten. Da er det bare å møte opp for å hive i seg litt mafiakjeks og mjød, og kanskje en liten tur på bydn etterpå:venner:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og gjengen min blir sikkert med også :D.. jeg har i verfall lyst :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og gjengen min blir sikkert med også :D.. jeg har i verfall lyst :D

 

Må nesten vite nøyaktig hvor mange dere er, har bestillt til 20 personer. Men det går nok helt sikkert bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikkert downs på dette... og crewet mitt og...:D Må bare høre med dere hvordan dere stiller dere til det.... Det er jo meg, ann helen, kissa, monica og kethelin.... Tingen er da at det bare er meg og annix som er betalendes medlem, selv om resten av folket alltid er med på treffene... Får de tre siste og da være med på julebordet?? eller må de være betalendes medlemmer til klubben??? Hvordan stiller folk seg til dette??? ( er jo ikke som om vi har overflod av jenter i klubben... ) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikkert downs på dette... og crewet mitt og...:D Må bare høre med dere hvordan dere stiller dere til det.... Det er jo meg, ann helen, kissa, monica og kethelin.... Tingen er da at det bare er meg og annix som er betalendes medlem, selv om resten av folket alltid er med på treffene... Får de tre siste og da være med på julebordet?? eller må de være betalendes medlemmer til klubben??? Hvordan stiller folk seg til dette??? ( er jo ikke som om vi har overflod av jenter i klubben... ) ;)

 

 

Kan ta en telefon om det, få flere plasser hvis mulig. Dem sa at det var såpass langt frem i tid at det ikke pleide være problem om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge Kristian...

 

Stiller nok jeg da ja: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så folk var hypp på at chicasene blir med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian;

Håper eg også er påmeldt på dette julebordet : vinke ::venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian;

Håper eg også er påmeldt på dette julebordet : vinke ::venner:

 

Nei, der må eg skuffe deg. Du får ikke komme og jeg har gitt klar beskjed til de ansatte på Peppes at du ikke slipper inn...!:evil:

:bs:

Neida, kom du. Jeg har ikke ringt og utvidet bestillingen med antall gjester, men må gjøre dette ganske snart. Må sikkert endre fra 20 til 30 elns.: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, men siden ingen har protestert på at jeg ikke skal få ta med meg crewet mitt så spør jeg de om de vil...:D Så regn med meg annix, kissa, keppis og monica du...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er seff med siste helgen før China next

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.