#51 Skrevet Januar 2, 2008 Er seff med siste helgen før China next Betyr det at du rekker det? Kan jo ikkje gå glipp av dette her:) Minner nå samtidig på at det er nå på fredag det e take-off på Peppes Pizza. Eg har utvidet til 30 pers, så blir jo heidundrandes dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 2, 2008 Oi, nesten så jeg glemte dette! Må vel legge inn en huskelapp på telefonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 2, 2008 Oi, nesten så jeg glemte dette! Må vel legge inn en huskelapp på telefonen... Lett for å glemme! Bare resten av gjengen ikke har glemt det, vært stas å sitte to-tre stykk på peppes med reservasjon til tredve:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 2, 2008 Hmmja... Ser ut som jeg rekker hjem til helgen, så om det er plass er det ikke umulig eg stikker innom for en matbete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 3, 2008 Når skulle vi treffes der? Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 3, 2008 Klokken 1900 hadde jeg bestilt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 4, 2008 Tell med to stk her kristian:-) Får skviiiise oss inn........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 4, 2008 Tell med to stk her kristian:-) Får skviiiise oss inn........ Må gå bra det, selv om det har blitt en god del flere som har meldt seg på i det siste. Men alltid litt pluss-minus med folk tenker eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 4, 2008 kommer jeg oxo: vinke :... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 5, 2008 litt skralt oppmøte på folk eller:P? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 5, 2008 hehe..skralt med oppmøte er ein ting, men hvor er alle bildene? En stund va jo peppes en stor "blitz" Noen som har noe å legge ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 5, 2008 Var ikke sykt med folk nei, telte vel 13 stk... Men hadde det kjekt vi da:-) Resten av gjengen har vel tatt feil dato og kommer i dag, hehe!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 5, 2008 Var ikke sykt med folk nei, telte vel 13 stk... Men hadde det kjekt vi da:-) Resten av gjengen har vel tatt feil dato og kommer i dag, hehe!!! Vet den første datoen var feil, der stod det først 5/6 januar. Så hvis man har lest det, og ikke følgt med i tråden her i senere tid, kan det være noen som kommer i dag, altså lørdag: rolleyes Men siden jeg publiserte klokkeslettet i lag med den korrekte datoen, så satset jeg på at folk fikk det med seg. Folk glemmer, og det kommer jo alltid noe i veien som man må prioritere må man også tenke på. Men det var en hyggelig kveld, så disse pizza og pils/stor pepsi kveldene er noe man absolutt ikke bør gå glipp av: rock : BTW, takk for igår Øystein og resten av gjengen i vacn:) Mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 5, 2008 Jo, takk for i går! Tror det var rundt 16-17 stk på Peppes? Det var iallefall hyggelig, spesielt med en solid bilprat etc i etterkant. Hilsen treffets eneste julebordkledde, mindreårige østlending. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 7, 2008 For oss som ikke kunne komme vil se bilder!!Håper det var gøy TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 7, 2008 hehe..skralt med oppmøte er ein ting, men hvor er alle bildene?En stund va jo peppes en stor "blitz" Noen som har noe å legge ut?? Kremt kremt... Som nevnt her tidligere, så va faktisk Peppes en stor "blitz".. Silje, Ann-Helen?anyone??Bilde?? Mvh Sneppis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 8, 2008 hehe.. joda.. må bare legge de på nett først såååååå legge de inn her!.. som silje sier så fint.. det tar den tiden det tar:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...