#1 Skrevet November 2, 2007 Knuste spoileren i kveld, f#¤%& Haugaland Kraft hadde gravet opp veien rett foran tunet mitt og laget en høy kant, hadde fjernet asfalten foran belegningsteinen min slik at det ble en høy kant der, bakket ut bilen for så å kjøre frem og der datt begge hjula ned på likt og knuste frontspoleren min,(hatt blien i 3 dager), må nokk ta en aldri så liten prat med dei, for jeg bataler ingenting det skal dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2007 Huff da, alltid kjedelig når sånt drit som dette skjer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2007 Samme har de gjort her også ... ikke et skilt eller noe som helst. Har et hakk i ein felg jeg ikke vet hvor er kommet fra - så lurte litt på å prøve meg på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2007 Veiarbeider skal merkes med skilt, er det ikke merket hadde jeg dokumentert skade med bilder og beskrivelse av hendelsen og tatt kontakt med forsikringsselskapet mitt, så får de ta dette videre med de som holder på med veiarbeidene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2007 Står ikke noe skilt her, men skal snakke med dei som graver, fekk pris på spoiler 4100.- + lakk og mont. så passerer vell 8000.- det skal dei f#¤%% meg få betale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2008 Hvordan gikk dette ? De graver nå på Hamrane feltet. Der har de satt opp skilt på hvert et hjørne. Så regner med de har fått klager på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...