2.2 20vt og 6 trinnskasse, hvilket svinghjul?

Anbefalte innlegg

som topic sier.

hvilket svinghjul skal jeg bruke?

har liggende spacerplaten.

gjerne fra hvilken bil jeg kan bruke fra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som topic sier.

hvilket svinghjul skal jeg bruke?

har liggende spacerplaten.

gjerne fra hvilken bil jeg kan bruke fra!

hva slags motor er det du har da? jeg kjører med 3bmotor med rs2girkasse. bruker det org 3bsvinghjulet uten spacerplate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags motor er det du har da? jeg kjører med 3bmotor med rs2girkasse. bruker det org 3bsvinghjulet uten spacerplate.

motor er en AAN og girkasse fra S4 biturbo(1999)

er 3B enkelmasse eller dobbelmasse? vil ha det riktige svinghjulet med en gang, slik at motor kan balanseres.

så 3b svinghjul kan brukes uten spacerplaten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror 3b er enkeltmasse!

Japp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på her jeg... ved bruk av dobbelmasse svinghjul, og 5t kasse fra en 90q, må man da bruke spacer`n?? og hvor tykk skal den være??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på her jeg... ved bruk av dobbelmasse svinghjul, og 5t kasse fra en 90q, må man da bruke spacer`n?? og hvor tykk skal den være??

er ikke sikker. men spaceren jeg har er 10mm tykk. hørte sammen med 6 trinnskassen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b motor har enkeltmasse ja. aab og aby har dobbeltmasse. ved bruk av sistnevnte motorer skal du ha spacerplate.. Ellers blir det en stygg sak! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b motor har enkeltmasse ja. aab og aby har dobbeltmasse. ved bruk av sistnevnte motorer skal du ha spacerplate.. Ellers blir det en stygg sak! :)

så det vil si at jeg må ha et dobbelmasse svinghjul fra s2/rs2? og bruke spaceren eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess, mener det. Hvis du absolut skulle hatt enkeltmasse kan du sikkert høre med noen som har forsket litt med dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess, mener det. Hvis du absolut skulle hatt enkeltmasse kan du sikkert høre med noen som har forsket litt med dette.

ok. er samma for meg:) vil bare ha det riktige med det første, slik at cluch kan handles. motor balanseres osv.

slik at jeg slipper å bytte senere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med doggelmasse svinghjul, og 5t kasse fra en 90q, med spaceren. clutchen tar bare frigjør bare når jeg trykker pedalen helt i bunn. kan det være for jeg egentlig ikke skulle brukt spaceren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med doggelmasse svinghjul, og 5t kasse fra en 90q, med spaceren. clutchen tar bare frigjør bare når jeg trykker pedalen helt i bunn. kan det være for jeg egentlig ikke skulle brukt spaceren?

Har du dobbelt massa svinghjul, må du ha spacer,

.

Anders: Kan du ikke bare måle deg fram da,? Er vel noen som vet tykkelsen på et 3b svinghjul eller urquattro svinghjul.

(er vel en fordel å få motor lengst bak,,slipper det å bli trangt i fronten,)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du dobbelt massa svinghjul, må du ha spacer,

.

Anders: Kan du ikke bare måle deg fram da,? Er vel noen som vet tykkelsen på et 3b svinghjul eller urquattro svinghjul.

(er vel en fordel å få motor lengst bak,,slipper det å bli trangt i fronten,)

jo. men jeg har bare et svinghjul liggende. fra 200 eller orginalt. som står på motoren nå i bilen.

AAN med 5 trinns fra 200 eller coupe. men skal i med 6 trinnskasse, så derfor hadde det vert fint om noen kunne sagt eksakt hvilket svinghjul de bruker i for.eks s2 med 6 trinns og om det er spacer der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.