Anbefalte innlegg

noen som kan svare meg på hva forskjellen på 3b og 7a er??har en 20v.og mangler led,nett.og hjerne!er det likt på alle 20v?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b er turbo motor. 7a er ikke turbo motor. Regner ikke med ledningsnett osv er likt nei. (skyt meg om jeg tar feil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7a og 3b er nok ganske like i grunn, mye av delene er like... men du kan ikke bruke et 7a ledningsnett på 3b.... er ganske stor forskjell på disse:)

lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7a og 3b er nok ganske like i grunn, mye av delene er like... men du kan ikke bruke et 7a ledningsnett på 3b.... er ganske stor forskjell på disse:)

lykke til.

Hva slags deler er like da? kan ikke se så mye som er likt jeg da men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags deler er like da? kan ikke se så mye som er likt jeg da men.

Jeg flytta over mye rart på min, bla bunnpanne, kammer , festebraketter til bla servopumpe og dynamo, coil....og forhåpentligvis svinghjul;)

Innvendig er de kansje ikke så like, men mye av det på utsiden kan brukes:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg flytta over mye rart på min, bla bunnpanne, kammer , festebraketter til bla servopumpe og dynamo, coil....og forhåpentligvis svinghjul;)

Innvendig er de kansje ikke så like, men mye av det på utsiden kan brukes:)

kammer er ikke likt, de er vassere på 7a:P Nå tenkte jg ikke ¨på festebrakketter da:)

Svinghjulet er ikke likt det er ivertfall forskjellige delenr på dei, men med hiddensprut funker det fett :)

Vist du ser det på den måten så er jo alle 5`er blokkene til audi nesten like: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kammer er ikke likt, de er vassere på 7a:P Nå tenkte jg ikke ¨på festebrakketter da:)

Svinghjulet er ikke likt det er ivertfall forskjellige delenr på dei, men med hiddensprut funker det fett :)

Vist du ser det på den måten så er jo alle 5`er blokkene til audi nesten like: rolleyes

jaja, pirke pirke:p

Skal fungere med motronic på 7a ifølge kilder: klø :

Hadde nok vært mye mer jobb hadde jeg hatt en AAN, ABY eller ADU motor jeg skulle inn med :)

Så jeg mener 7a og 3b er ganke like :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha!takk for svar!: vinke :den jeg har er ikke turbo!dermed 7A.kan jeg bruke hvem som helst hjerne og nett da!?bare det er til 7A????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpe deg et 7a ledningsnett og hjerne...Ligger ofte noe ute for slag på forumet.....btw Hitachi motorstyring på 7A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 7A hjerne vist du trenger!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har ledningsnett og hjerne til 7A.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

genialt,eyvind!: smil :hvor mye skal du ha for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et spørsmål angående dette..

Jeg har hørt at 7a motoren og 3b har samme ledningsnett??

Jeg hadde tenkt til å bytte motor, og fikk da som tips å kjøpe 3b motor iom at den har coil/fordeler og hadde samme ledningsnett, så det var i hovedgrunn bare for det meste å bytte motor.

Noen med erfaringer som kan svare på dette for å avkrefte/bekrefte at dette stemmer?

På Forhånd Tusen Takk :D

MVH

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7A og 3B har ikke samme ledningsnett. 3B har bosch motronic og 7A har hitachi motorstyring med en del andre følere og div.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7A og 3B har ikke samme ledningsnett. 3B har bosch motronic og 7A har hitachi motorstyring med en del andre følere og div.

Men i svarte da!! Dvs at en må bytte ledningsnett samt motor? Da kan en jo bare kjøpe en ABY eller AAN isteden da jo? Disse har 5 separate coiler, og dermed bedre enn den fordeler skiten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo kjøpe hjerna mi!..:)

jo takk!men hjelper lite uten nett?!: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å kline til med hiddensprut da. driver selv med 7a nå. skal lett klare 500 hk. men hvis du skal begynne med turbo og sånn er det mye som må gjøres. tror ikke jeg gjør det igjen i allefall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint om du tar kontakt eyvind!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.