#1 Skrevet November 3, 2007 Dette er definitivt ikke min mnd. Først gikk clutchen, så dynamoen, og nå startmotoren. Her er problemet: Jeg hadde akkurat bytta dynamo og startet bilen. Etter en liten stund merket jeg at det luktet svidd gummi. Jeg gikk frem og så nedi motorrommet, og der gnistret det noe så sinnsykt fra ledningene på startmotoren. Mutteren som holdt de fast var ikke helt strammet til, så jeg begynte å teite den til. Plutselig knakk bolten, og nå er det bare en liten stubbe igjen der den sto. Er bolten fast på innsiden, eller går det ann å få skrudd den ut og erstattet den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2007 rimlig sikker på at det ikke går!må nok en ny inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2007 Var det jeg og fant ut etter endel banning og skruing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...