Noen som har et gammel takstativ liggende?

Anbefalte innlegg

Trenger takstativ til Golfen, altså type: To bøyler på tverrs av taket som festes i "takrenna".

Ikke nøye om dem er ifra tidlig bronsealder eller om dem er grønne eller full av rust.

Er heller ikke interessert i å bruke x-antall kroner heller..

Skal brukes til å frakte ski og annet vinterutstyr på..

Ifjor hadde jeg dem inni bilen, gikk greit med slalomski, litt verre med rett-frem skiene, litt interessant med ski på dashbordet:p

Så rop ut hvis du har, eller vet noen som har, eller hvis du har sett slike et sted som bare venter på ny eier;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jeg, rusten fint et du ska få for en billig penge:p men frakten blir vel like ille som prisen på stativet så, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jeg, rusten fint et du ska få for en billig penge:p men frakten blir vel like ille som prisen på stativet så, hehe

Hehe:p

Kan bli morsom pris på frakt ja, men skal ta meg en titt i nærområdet først, så får vi se:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, det er ditt for 300;) ordentlig ratlook, passer jetta og golf 1 ihvertfall, da antar jeg at det passer g2 også=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke liggende på skroten da? så de hadde ryddet bort en hel masse biler når jeg innom der uti uka.. Er du heldig har de plukket av et takstativ og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke liggende på skroten da? så de hadde ryddet bort en hel masse biler når jeg innom der uti uka.. Er du heldig har de plukket av et takstativ og ;)

Skal ta meg en tur innom der å høre ja:)

Lønning på fredag:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.