Audi S2`n min kuttar ladetrykket på turtall....!!??

Anbefalte innlegg

Har plutseleg fått problem med at min s2 kuttar ladetrykket mellom 4 og 5 tusem omdr. den slepp trykket konstant heilt ned på null bar, og ladar ikkje opp igjen, då den likevel fortsett vidare med akselrasjon som ein vanleg sugemotor....... har tatt ut feilkodar, leita etter lekasjar men finn ingenting feil på den.... er det nokon som har vore borti eit liknande problem??? eller har nokon forslag til kva som kan skuldast dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du målt turbotrykket ditt? Går ikke i nødmodus 'a? Får ikke opp noe feilkode som indikerer maxladetrykk overskredet eller noe i den duren? Opplevde det samme på min et par ganger, men da var det fordi jeg hadde for stram WG fjær, som igjen gjorde at laderykket oversteg 1,5 bar, med dertilhørende nødmodus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbotrykket mitt liggjer på 1,6 bar, det har det gjort i over ett års tid, og bilen har fungert problemfritt inntil dette plutselig oppstod. har vore på Berge & Co med den og tatt ut feilkodar, dei fant ingenting, men fikk beskjed om at maksladetrykket var overskredet ja..... kva må gjerast for å nulle ut det, hvis det kan vere det som forårsakar problemet`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lettere å komme med forslag om du forteller litt om hvilket oppsett du kjører med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er chippa av Jonus Racing. 1,6 bar turbotrykk regulert av ein turbo xs boostcontrol, 4 bar bensintrykk på rs2dyser. større bensinpumpe, progressiv bensintrykksregulator, større intercooler, grenrøyr, større turbo, bytta ut wastegaten med ein såkalla racegate (eg veit ikkje forskjellen ) opent race filter, 3" eksos....tur eg har fått med det meste....veit ikkje om det var dette du ville vite men : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med Jonus, siden det er han som har stått for oppsettet. Kan forøvrig prøve å justere ned turbotrykket for å se om det er dette som er utløsende årsak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, får prøve på det. har prata med han, og han meinte avlastningsventilen min var lekk, eller det var lekkasje på rør evt... men det er ingen lekkasje på det. har justert ned trykke også men det hjelper ikkje, så står ganske fast kan du sei....hehe : )

Men takk for tipsa : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å fjern dump ventilen. sjekk o-ringen i enden på cooleren,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bytta ut dumpen så den har eg luka ut.....men den o-ringen har eg ikkje tenkt på....den må sjekkast : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur den er lik på den på trmostathuset om eg ikkje tar heilt feil*:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.