#1 Skrevet November 4, 2007 Hei! Er det noen som har et godt tips på hvordan man fjerner lim fra gammle vekter på felgene? Vil bare si at dette forumet var særdeles bra , angrer ikke at jeg meldt meg inn her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2007 asfaltfjerner/avfetter. jeg fjernet limet på årsobjatene med denne og det er SYKT lim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2007 Aceton... Da blir det borte uten mye om og men.. Avfetting funker ikke på samme måten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2007 Sitrus spray fjerner lim uten problemer, uansett hvordan lim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2007 Aceton... Da blir det borte uten mye om og men.. Avfetting funker ikke på samme måten! Man risikerer vel å skade lakken med aceton? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2007 Man risikerer vel å skade lakken med aceton? skade lakken? den fjerner lakken;) jeg ville gått for felgrens fra biltema og tannbørste, denne er veldig sterk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2007 Skade/fjerne, går for det samme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2007 Skal prøve med sitrus spay, har ikke noe tro på avfetting har prøvd ulike typer men det er ingen som er særlig effektiv, takker for alle tips........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...