Anbefalte innlegg

Heisann: vinke :

 

Jeg har en stund tenkt på å rense setene i 80'en min,og i denne sammenheng lurer jeg på om det er noen av dere der ute som har noen bra renseprodukter å anbefale? Har stoff interiør i min bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Interiør Shampoo el hva den heter skal visst være veldig bra,har ikke testet den men har hørt at andre er meget fornøyde med den.Er bare og spraye på,krubbe med en børste og støvsuge over etterpå. :)

 

Ellers har jeg veldig god erfaring med varmdamp,tok alle setene mine i sommer med den og de ble som nye! : rock : Skal gjøre det til sommer`n igjen,men da skal jeg ta ut alle stolene så jeg får gått på de skikkelig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at Autoglym's Interior Shampoo er fantastisk. Den løser opp de fleste typer dritt, spy, sjokolade, olje, nikotin etc. og har en ganske fin lukt i tillegg. Koster ca 150 kr for 400 ml, men den kan gjerne tynnes ut med litt vann for at den skal bli drøyere. Det er nemlig fort gjort å bruke nesten hele flasken på bare ett forsete!

 

Denne er så bra at jeg bruker den på endel ting og tang utenfor bilen også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slår også et slag for autoglyms interior shampo, jeg syntes denne er ganske drøy, var ikke mye jeg brukte når jeg gikk over lupoen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips, ska prøve autoglym shampoen nå t uka:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er bra.. om du har flekker som du plages med har jeg hatt mye glede av "Flekkfjerner" fra BioGuard.

Kjøpes på BilXtra.

 

Dampvasker funker bra gjerne i sammenheng med Interior Shampoo

Good Løk med setene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er bra.. om du har flekker som du plages med har jeg hatt mye glede av "Flekkfjerner" fra BioGuard.

Kjøpes på BilXtra.

 

Dampvasker funker bra gjerne i sammenheng med Interior Shampoo

Good Løk med setene!

 

 

bruker du Dampvasker som suger i tillegg?

Jeg ser man får kjøpt masse dampvaskere som kun pusher ut masse damp uten å suge i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker du Dampvasker som suger i tillegg?

Jeg ser man får kjøpt masse dampvaskere som kun pusher ut masse damp uten å suge i tillegg.

 

Den jeg bruker suger også, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at man skal støvsuge når tekstilene er blitt tørre på bruksanvisningen. Funker ikke slikt best når det er litt fuktig, og man tar det med en våtstøvsuger?

Recaro stolen på førersida begynner å bli litt grå i sidestøttene (støv som har trengt et stykke inn), vil jeg klare å ta det ved bruk av autoglyms interiørrens og vanlig støvsuger?

Effektive tips til støvtørking/vask av dash,vinduskarmer etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.