#1 Skrevet November 4, 2007 Noen her som vet om steder der di selger girkuler til audi som passer på det orginale å ikke noe slik universal dritt? Eventuelt S3 gir kule eller noe lignende som ser litt bedre ut en den orginale som sitter der. Skal passe på en audi A3 99mod! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2007 Møller? Ebay..? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2007 Ja får se om jeg finner noe der men hadde vert letvint med en norsk nettbutikk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2007 Møller har jo en del fine girkuler som passer rett inn. De koster ikke spesielt mye heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2007 men er det standard størrelse/gjender på alle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2007 Hvis du har en 1.6L må du sørge for at diameter på girspaken er korrekt. Evt. en girspak fra en 2001> 1.6L Ambition... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2007 på møller kunne de bare skaffe en vanlig standar plastikk og en med skinn, men den med skinn er sånn som sitter der fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 tror du må finne reg. nr på en >2001 Ambition, og så bestille girspak til den. Men sjekk på bildene at du får riktig...og håp på at ikke eieren av den pågjeldende bil har byttet spaken selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2008 Var hoss møller å spurte om di kunne skaffe andre gir kluer til A3, å da fikk jeg bare til svar att det var kun 2skt, en i plast å en i skinn, prikk lik den som sitter der:( Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2008 Er denne en av de som møller kunne skaffe?? Er til A4 denne da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2008 Nei det var ikke en slik møller kunne skaffe. Passer denne til A3 99 eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2008 det vet jeg ikke, du kan jo høre med møller om den vil passe..dette er en DTM spak som satt i min -04 A4. Rart hvis ikke møller skulle klare å skaffe den siden denne er OEM. Solgte den til en kar som hadde en A4 B5.. den passet der tror jeg.... De klarer sikkert å skaffe den, men hvis du har spurt etter girkuler til A3 så oppgir de sikkert bare det de har til A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 16, 2008 Tror de fleste kuler går til de fleste biler.. Jeg har en A4 cab kule på min 87 Audi 80.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 16, 2008 Jeg kjøpte S-line girkule for 300kr på ebay.de. Passet uten store mods i min A3 97. Lik den Odd Terje postet, bare at min var i perforert lær istedet for semsket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2008 Lupo GTi girkule i min 2er Golf: Er jo tross alt bare ei girkule (ikke noe hokus pokus), og det meste går om hverandre der uten noen store mods. Jeg har hatt 4er Golf girkule i mange av de andre Golfene mine, og det passer som fot i hose om du har på litt teip på girstanga og fester girkula på innsiden med en liten slangeklemme. Lupo GTi girkula sitter kun klemt nedpå girstanga etter noen runder med teip først. TMTuning burde ha noen girkuler som faller i smak. Sjekk under både Audi og VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2008 TMTuning Hadde mye fint, men det sku helst ha vert en norskt nettbutikk eller noe. Tro det finnes to typer gir kule til A3`en, for den første jeg fikk av møller var feil, den passet liksom ikke på sanga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 17, 2008 Kjøpte jo ei momo girkule for en stund siden, men den fikk jeg over hode ikke til å passe på noen måte. Er jo nesten bare laget av plast det meste av girstanga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...