Anbefalte innlegg

Noen som vet originalt innpress, dekkdimensjon, senterhull, osv på Golf Plus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som Golf V........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel ann på hvilken utgave etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muttern har en Golf Plus med org. 16 toms felger. De er 6,5x16 ET50 og med 205/55-16 dekk. Vinterskoene er 7x15 VAG Replica felger med ET45 og 195/65-15 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt iflg vognkortet (1,9TDI, usikker på utgave) er 195/65-15 ET47, fant jeg ut, så med andre ord er 225/45-17 perfekt. :)

Noen som vet om senterhullet er likt som på A3 8P?

Bare for å dobbeltsikre, Golf Plus har 5x112, right ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt iflg vognkortet (1,9TDI, usikker på utgave) er 195/65-15 ET47, fant jeg ut, så med andre ord er 225/45-17 perfekt. :)

Noen som vet om senterhullet er likt som på A3 8P?

Bare for å dobbeltsikre, Golf Plus har 5x112, right ?

Golf Plus har 5x112 ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, samme som vanlig Golf V ja. Benytter samme felgene med samme dim, boltsirkel, senterhull og innpress både i 15", 15" og 17"

Borsett fra Golf Cross da, den har 7x17 felger med litt lavere innpress enn de andre såvidt jeg husker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Dette er likt med A3 8P?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Dette er likt med A3 8P?

Samme som nyeste Audi A3 ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppfølger; Siden originalt innpress er 47, hvordan vil ET56 funke (annet enn at det vil gå utover de 7,5mm lovlig)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppfølger; Siden originalt innpress er 47, hvordan vil ET56 funke (annet enn at det vil gå utover de 7,5mm lovlig)?
Bump?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer an på felgbredde, men jeg tror ET56 på f.eks 8,5 toms felg vil butte innover foran, så da trengs en spacer evt. Vet at 9x20 ET46 går akkurat klar innover på Golf 5 (ikke plus).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke snakk om noe feite felger, men originale 17" Audi-felger, type de som er på bildene her;

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95912

Vil det være noen store negative sider med å sette på disse (er kun innpresset jeg finner som ikke er helt optimalt, men har dette noe 'stor' innvirkning på bilen/kjøring)?

Takk for svar, Runar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man går så mye opp i innpress vil det sannsynligvis se rart ut fordi hjulene blir sittende veldig langt inn i skjermene, skikkelig "Volvo 240-look".. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok, men i dette tilfellet øker også bredden på felgen noe, så sammenlignet med hva som var før (originale 16"), så er det vel ikke sikkert at det blir den store forskjellen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.