#1 Skrevet November 4, 2007 Var å hentet bilen med en kompis istad, å det første som skjedde når jeg starta den var at oljelampa lyste å alarmen gikk.. Stoppa bilen me en gang å peila oljen.. Masse olje, starta bilen igjen å da var alt ok.. Why? Kjørte ei lita stund, så oppdaga jeg at oljetempen låg på 170 grader Slakka ned å svinga inn til sia, å da datt tempen ned på normalen. Kjørte igjen, å da begynte den å sprette.. Noen typisk feil dette? Lurer på om måleren min har kvelda Oljetrykket å alle andre målera er som normalt! (Dette gjelder orginal målern) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2007 Tipper dårlig tempgiver eller dårlig kontakt i kabelen......sitter på oljepumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2007 Fleir tips? Har ikke forska noe på det, satt bilen inn for vinterlagring idag!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 .............bømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...