#1 Skrevet November 4, 2007 I dag som mange andre ganger fant bilen min ut at den skulle stoppe. Men i dag var det ikke sjangs å få liv i den igjen gitt.... Tidligere har jeg påvist løse ledninger inn på styreenheten til alarmen fra den tre veis startsperra, som gjorde at den stoppet. I dag fikk jeg ikke liv i den selv om jeg fikk disse ledningene til å sitte. Pluggen inn fra startsperra er ødelagt etter alle forsøkene på å få ledningen til å sitte, så derfor trenger jeg ny! Noen som vet om ett defa verksted i distriktet elverum/Hamar som kunne tatt på seg jobben med å feilsøke og fikse dette problemet? Har tenkt på å røske ut hele driten, men etter det som skjedde med Øytsein i dag, så er jeg lite lysten på det! Eventuellt noen som har koblingsskjema på defa(ja har sjekka defa siden) slik at jeg kan feilsøke litt selv, kan seff få det på pm eller mail slik at det ikke blir publisert for gud og hvermann! All hjelp tas i mot, begynner å bli lei av at Rs2`en er like pålitelig som en FORD: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2007 Noen som kjenner kyndige folk som jeg kan ta forbindelse med? Eventuellt noen som har koblinskjema liggende på sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2007 Skulle vel være unødvendig å finne et spesifikt defa verksted, finn første og beste mekonomen verksted som håndterer defa, evt lokalt møller verksted, de jobber iallefall med defa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...