Beste plassen å hente styrestrøm?

Anbefalte innlegg

Jeg har montert ekstra fjernlys på min Audi 100/C4 Avant, men har ikke fått kobla dem ferdig. Så da er spørsmålet: Hvor er den enkleste plassen å hente styrestrøm til releet? Er jo ikke nødvendig å finne opp kruttet på nytt, så jeg spør heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt er det ved CD spillern fra tenninga... Når du vrir nøkkelen skrur jo den seg på.

Men beste er vel for deg og ta styrestrøm fra fjernlysene da du har en bryter i bilen som du kan skru på ekstra fjernlys når fjærnlysa er på, ellers vil du jo måtte skru av 2 ganger når du skal blende ned for møtende trafikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hele poenget med styrestrømmen er jo at ekstralysene skal slå seg av og på sammen med fjernlysene. Spørsmålet er egentlig hvor er det lettest å koble seg inn på fjernlysledningen? Hadde litt dårlig lys i garasjen i går, så jeg klarte ikke å se hvor ledninga fra venstre hovedlykt gikk hen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enklest må det vel være å koble seg inn på original ledning bak hovedlykta. Du finner den med ei målelampe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, den har jeg funnet. Så må jeg vel bare finne en føringsvei ut av lykta, for støvhetta som dekker pæra kan jeg ikke fjerne. Da ser jeg for meg at det etter hvert blir dårlig lys...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.