#1 Skrevet November 5, 2007 Går å leker på tanken med å bygge om min A6 til an allroad light.. Sette på fjærer fra Allroad, og de plast skjermene. VIl ha den litt høyere, så jeg slipper kjøpe suv.. Noen som har noe info om dette? Er ikke sikkert det lar seg gjøre men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2007 A6 med standardunderstell er jo relativt høy allerede. Nå har ved Allroad nivåregulering, så vet ikke om det bare er å slenge over fjærene. Da blir det nok enklere å selge A6'en og kjøpe seg en Allroad Men som sagt - dersom du har sportsunderstell, så blir den en smule høyere med standardunderstell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2007 A6 med standardunderstell er jo relativt høy allerede. Nå har ved Allroad nivåregulering, så vet ikke om det bare er å slenge over fjærene. Da blir det nok enklere å selge A6'en og kjøpe seg en Allroad Men som sagt - dersom du har sportsunderstell, så blir den en smule høyere med standardunderstell. Nå har vel Allroad luftfjøring så vidt jeg veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2007 Nå har vel Allroad luftfjøring så vidt jeg veit? Var jo det jeg mente Var jo derfor jeg mente det var enklere å bytte ut bilen til en Allroad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2007 Har sett at enkelt tyske fjærprodusenter nå selger hevesett på samme måte som de selger senkesett, disse skal gjøre bilen ca 20 mm høyere enn originalt. Alternativt kan du jo skaffe deg "fjærer for dårlig vei" som min A6 er utstyrt med, denne er ca 15-17 mm høyere enn original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2007 Får forske litt, ev. se om det finnes noe luftfjøring å sette på, som gjør at jeg kan heve og senke den litt etter behov. Kjøpt hytte på fjellet, og trenger da no anna en en senka bil... Spørs om lavprofilen må selges og... Noen int.?? 19" og 18" ligger i garasjen, legger ut bilder for salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...