#1 Skrevet November 5, 2007 Heisan har litt problemer med "strømmen" i bilen. når jeg bremser så blinker lysene litt ikke sånn at di slår seg av men et lite blink som en litten dimming.. og når jeg treffer humper så skjer det samme. har ikke lyst til å drøye så lenge at det til slutt blir mørkt..noen som har non tips? regner med det at det er jordingen som er blitt klein men er ikke sikker..men vist det er det så lurer jeg på om det er non som vet hvor jordingspunktene sitter på en A3 8l 03Mod? Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2007 nå har bilen bare blitt verre når jeg "ruller" ned vindue så blinker lysene. jeg kan "rulle" ned viduet men vist jeg da bremser så stopper vinduet der. må jo være noen som har et svar på detta. jeg tror det er jordingen men vor på bilen sitter jordingen? vis det er noe annet så er det bare si i fra.. er noe dritt dette kan jo ikke koble til subben før dettet er fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2007 jeg skal ikke si hva det er, men for mine øre så kan det høres ut som om bilen din lader veldig dårlig med tanke på at lysene dimmer når du tenner flere lys. det at også vinduene stopper når du bremser kan jo også høres ut som om det ikke er nok strøm på bilen din slik at noe må kutte ut for at noe annet skal fungere. sikkert noen som mener jeg er helt på jordet her, men skitt au:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2007 høres logisk ut det,vegard. prøv øg mål lading.har du ikke multimeter,?prøv og sett på startkabler fra annen bil og prøv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 hmm ja mulig d.. men er jo bare det at lyset dimmer liksom ikke, eller jo men det er bare akkurat når jeg bremser det dimmes litt fordeom jeg holder bremsen inne så går lyset tilbake til vanlig er bare det halve sekundet jeg trykker inn bremse pedalen vist du sjønner.. så du mener det kan være dynamon? men vordan vill du forklare at når jeg kjører i homper så blinker lysene å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 fant ut av det..det var verken jording eller dorling lading..det var rett å slett at batteripolene var "løs" å det hadde lagt seg et belegg på kabelskoen.. nå er alt som det skal være:D kansje jeg kan hive i annlegget snart da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2007 Har faktisk noe som kan ligne av et problem nå:\ når jeg ruller ned vinduene kan jeg faktisk se, og høre at motoren senker turtalet når vinduet treffer bunnen. har ikke merket noe spessielt hvis jeg skrur på lys og sån. Men kan sies at jeg merket det her en dag når jeg spilte litt høy musikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 skjekk det med polene på batteriet marius.. vist ikke kan det jo gått være at batteriet er blitt kleint..var det første e tenkte når e leste det. men kan jo også være den satans jordingen som er vanskelig: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...