Anbefalte innlegg

:confused

har en 88mod audi 100 tq som sentrallåsen ikke fungerer på. men her er det rare den fungerer en gang merk1 en gang. når jeg har tatt ut tatt av polen på batteriet og satt den på igjen og når jeg tar ut og inn sikringen til sentrallåsen. noen som ble noe kloke på dette heehe???????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du nøkkel eller fjernstyring ?

Fungerer den kun EN gang båse i fører dør og passasjerdør ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøkkel har ikke noe annet. fungerer på begge dører

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungere EN gang - både lås og lås opp eller bare en av delene ?

Hvis bare en av delene, forsøk å la dørene være lås og se om den oppfører seg likt.

Mulig el-bryter i en av dørene henger seg opp og gir feilsignal slik at systemet kutter ?

Har hatt uforklarlig feil på fjernstyrt sentrallås, og da var det en feil i en bryter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha kan hende at det er slik. men har ikke fjernkontroll hvis dette har noe å gjøre da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis feks bryter i en av dørene har hengt seg opp og gir signal for enten lås eller lås opp så kan det kanskje bli overload i hjernen etter en runde med låsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki blir vel å sjekke alt som er av dører da hehe. er det lett¨å se denne bryteren hvis man tar av dørsidene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan type 44 ser ut inni. Men på C4 ser man ikke noe, det er trangt med stål mellom dørtrekket og lås, så låsen må ut for å se bryterne.

Mulig det hjelper å trekke ut pluggen til bryteren i en og en dør og prøve. Er jo litt jobb - så ikke skyld på meg hvis dette ikke er årsaken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe skal ikke skylde på noen andre enn meg selv jeg hehe. er bare glad for at folk kan komme med tips jeg serru hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.