#1 Skrevet November 6, 2007 var ute og kjørte en tur med 90`n min i stad. motoren gikk helt fint, ikke no fusking eller no, men brått bare stoppet den. akkurat som jeg skulle skrudd av tenninga. sjakka gnist, og det har jeg på alle 5 coilene. sjekka bensintrykk, og det er bra. sjekka att alle dysene fungerer, og da finner jeg ut att når jeg skrur på tenningen står alle dysene åpne, og bensinen spruter. skrur jeg av teninga, også på igjen er di lukket, men når jeg kimer den på starteren da, er det ingen av de som åpner... noen som vet hva det kan være?? er foresten en 94mod s4 aan maskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2007 bytta hallgiver i dag, men ingen forandring. noen som har noen forslag??? trur jeg må få koblet opp diagnose kontakta mi jeg.... noen som har bilde og koblings skjema av en fra en 93 s4 aan?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2007 har nå bytta absolute alle sensorene på motoren, og sjekka hver eneste en ledning fra kontakter , og inn til kontakten på hjernen. ikke noe forandring.... er det noen måte og sjekke om en hjerne er defekt? eller noen i sarpsborg området som har mulighet til og teste min, og om den funker? ev. om noen har en liggende jeg kunne lånt i 30 min for og sjekke om det er noe forandring da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2007 bensin på tanken? sjekket hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2007 bensin på tanken? sjekket hjernen? "sjekka bensintrykk, og det er bra. sjekka att alle dysene fungerer, og da finner jeg ut att når jeg skrur på tenningen står alle dysene åpne, og bensinen spruter. skrur jeg av teninga, også på igjen er di lukket, men når jeg kimer den på starteren da, er det ingen av de som åpner.." hvordan sjekker jeg hjernen????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2007 gå på s2 central å se på "pin out" så kan du ta ut hjernen å måle om alle pinnene på kontakta til hjernen har strøm der det skal være.. eller om hjernen kanskje er løs fra kontakt.. lite trolig når alt annet fungerer men.. hva med hallgiver som står ovenfor her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2007 gå på s2 central å se på "pin out" så kan du ta ut hjernen å måle om alle pinnene på kontakta til hjernen har strøm der det skal være.. eller om hjernen kanskje er løs fra kontakt.. lite trolig når alt annet fungerer men.. hva med hallgiver som står ovenfor her da? har bytta hall giver, veiv posisjonsensor, og motor hastighet sensor.. er vel ingen fler som skulle ha noe og si da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2007 hva med slutt trinnene på coilene da? sikker på att du har gnist på alle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2007 ja, de er 2 uker gamle.... er noe som hadde vært borti den gamle veivposisjonsensoren, for det var en liten bulk i den, så trudde først det var det som var problemet, men hjalp ikke å bytte den heller...men må jeg slette feilkoder etter å ha byttet noen av sensorene, eller skal det gå og bare bytte de?? fant dette på s2 central: "If G4 fails, the engine cannot be restarted but if G4 fails whilst the engine is running then it will continue to run by making the fair assumption that the flywheel reference pin has not moved since the engine started ! " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...