#1 Skrevet November 6, 2007 Det gjelder en 01/02 Golf 4 1,4. Denne "saken" lager en jævlig tikkelyd, forsvinner plutselig.....Hva gjør/heter denne modulen?? Takker for svar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2007 Her er blide, sitter på venstreside over spylervæsketanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2007 Ingen forslag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2007 Husker ikke hva det var - men mimrer noe om at det er avdamping tilbake til tank. (bensin) Lyden var der ivertfall på min golf 4 gti - og fikk beskjed om at alt var normalt - skulle være slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2007 kuldfilter el noe fikk jeg høre.. men ikke vet jeg.. hadde også denne tikkelyden på begge gtiene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2007 Det er et kullfilter, tikker som f... men det er slik det skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2007 Okei:D Takker for svar folkens:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...