Girkasse havari Golf IV 1.9TDI 115hk PD 4motion

Anbefalte innlegg

Fekk problem med girkassa idag og den har låst seg fast i 1.gir. Alle andre girer så stopper bilen berre. 1.giren fungerer i 1.gir, 2.gir og fri.

Frykter eg må til med ny kasse som ikkje vil bli heilt enkelt å skaffe.

Andre som har vore bort i lignande problem og kanskje veit kva som gjer det og sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være slitt clutch? I og med at den ikke frir ut..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ganske sikker på det ikkje er det. 1. gir fungerer heilt fint så. Og 1.gir har også havna i fri + 2.gir. Alle dei andre girane fungerer ikkje, Ikkje revers engong. Fekk pris på ny kasse med nbs til 16000kr. Men kan godt få tips om andre plasser eg eventuelt kan finne. Inkl. utland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er staga fra girkassa til girstanga i bilen? Litt tabbe og kjøpe ny kasse og så har bare en skru løsna.. Nå veit jeg ikke hvordan det er på den bilen din, men på f.eks Audi 100 C4 er dette sånn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med (u)lyder osv? Kan høres ut som det er giroverføring el lignende som har sagt takk for seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt fin for lyder også. På et verksted her ute så vart det sagt at den hadde låst seg i 1.gir. Prøver du nokre av dei andre girane så prøver den å sette inn 2 girer samtidig å då skjær det seg. Ikkje anna enn ala. ta av i 6.gir. Berre dauder ut.

Giroverføringane (dei utvendige staga) var heilt fine. Skal hente bilen heim imorgen å gå over alt sjølv også. Heile dagen idag har gått med å skifte forstilling på 2.aren min slik eg har anna bil å bruke mens 4aren blir fiksa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle utvendige giroverføringer såg heilt fine ut. Henta bilen heim og mens eg kjørte den i første gir så kunne eg fritt bevege girstanga mellom 1,2 og fri uten å trykke inn clutch. Sto liksom i samme heile tida. Så er konstatert at det er inn i kassa. Og ser ikkje ut til at eg har anna valg enn å skifte kassa då å reparere deler inn i kassa er omtrent like dyrt som å kjøpe ny brukt. Sjekka forresten pris på ny bytte kasse på møller. 64 000kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det wire-overføring på den kassa der ?? Sjekka i motor-rommet samtidig som noen girer inne i bilen ?? Verdt å sjekke alle muligheter før du får tak i ny kasse.........men kasse vil jeg kjøpt på høgger i utlandet (Sverige eller Danmark)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått gjennom en del høgger side både i sverige å danmark og ingen har til min bil. Treng ei kasse som er merka DRV. Finn mange av DRW men det er til 2.hjulstrekk.

Når det gjeld overføringa så testa dei mykje på et lokalt verksted her og det vart konstatert at det var i kassa problemet ligger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjekk over wireoverføringane en del bedre idag og alle beveger seg heilt fint. Armane opp på kassa går heilt fint også. Ny kasse til 17 000kr er bestilt. Totalt ser det ut til at eg ender på 26 000kr inkl. clutchskifte ++. Irriterande at dette skal ødelegge alle mine gode inntrykk av bilen elles. Har mest lyst å selge heile greia no for dette er virkelig en sum som SVIIIR for en filleting som berre skjedde plutselig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er bilen fin igjen. Ny kasse på plass og alt ser ut til å vere i skjønnaste orden. Men irriterer meg fortsatt at sånt berre skal skje plutselig. Men for å sjå på den lyse sida så har eg i det minste ny kasse og clutch ;) For takke til Tor Anders på NBS for god hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er bilen fin igjen. Ny kasse på plass og alt ser ut til å vere i skjønnaste orden. Men irriterer meg fortsatt at sånt berre skal skje plutselig. Men for å sjå på den lyse sida så har eg i det minste ny kasse og clutch ;) For takke til Tor Anders på NBS for god hjelp!

Godt og hører stian, rekker akkurat og dra til molde og chippe da:P For nå VEIT du at kassa tåler det jaffal:)

Kjedelig at sånt skjer, menmen

Ha en fin helg så ses vi vel snart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei chip utgår foreløpig. Har 3 mnd garanti på kassa, å surt om det skulle skje et eller anna og nbs skylder på chip. Så blir vertfall etter at garantien går ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.