#1 Skrevet November 6, 2007 Sliter med å få tak i nye håndbrekkskabler til en 80 quattro 83 modell. I følge AKTE så er det sammme kabler til alle typ 81q/85q utenom urq. Kablene fås ikke tak i originalt lenger. Har sjekket hos både bilextra og mekonomen, men de får opp samme kabelen til både q og fwd, noe som ikke stemmer da kablene til q har en annen gummiholder samt er ca 10 cm kortere. Noen som har kjøpt nye kabler nylig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2007 jeg kjøpte noen vaiere på bilekstra for noen år siden å det var til fwd type 85 ( har 83 quattro)..er som du sier ikke like. men ikke noe problem etter det jeg ser da.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2007 Så det gikk bra vedrørende den ekstra lengden? Har målt mine gamle quattro kabler til 113 og 117 cm. fwd kabler er vel +/- 127 tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2007 Skulle ha ny brekkwire til min 85 80q høsten 2005 i forbindelse med eu-ok. Da prøvde jeg først 2 wirer hos mekonomen som ikke passet, og deretter en fra bilextra, som heller ikke passet. Fikk kjøpt ny orginal som passet med engang, men det hjelper jo ikke så mye om disse ikke lages lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2007 Ringte en runde til andre Møller deledisker, og de kunne visst få tak i fra Tyskland, til en pris av 380,- pr stk! Det koster å værra kar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2007 Ringte en runde til andre Møller deledisker, og de kunne visst få tak i fra Tyskland, til en pris av 380,- pr stk! Det koster å værra kar. 380kr for en som passer kontra 200 kr for en som ikke passer er jo ikke ille da... hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri gått den runden jeg gikk og heller heller kjøpt orginalt med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2007 Ringte en runde til andre Møller deledisker, og de kunne visst få tak i fra Tyskland, til en pris av 380,- pr stk! Det koster å værra kar. Joda, det koster å væra kar, men det koster desto mer å handle hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2007 380kr for en som passer kontra 200 kr for en som ikke passer er jo ikke ille da... hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri gått den runden jeg gikk og heller heller kjøpt orginalt med en gang Ja, greit at det passer første gangen. Bestilte 3 ganger hos Bilxtra, men sjekket om vaieren var lik v.h.a den gamle før jeg handlet. Var feil vaier hver gang. Ble til at jeg bestilte to fra Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...