#1 Skrevet November 6, 2007 Gidder ikke skru gamle startern ut før jeg bestiller den nye, så visst noen kune hjelpt meg med delenr'et hadde jeg vært takknemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2007 035 911 023 LX. Koster ca 2800,-, ved innbytte av den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2007 Takker. Visst den koster 2800 hos Møller, så betaler jeg under halve hos en bekjent som driver et elektroservice firma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2007 Gidder ikke skru gamle startern ut før jeg bestiller den nye, så visst noen kune hjelpt meg med delenr'et hadde jeg vært takknemlig. starter passer fra alle 5'ere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2007 Har liggende en starter i garagen om det skulle være av innteresse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...